Od uvedbe novega sistema ocenjevanja Euro NCAP (februar 2009) do zaostritve ocenjevanja lani so vsi Hondini modeli na testiranju dosegli pet zvezdic – accord, insight, jazz, CR-Z, civic in zdaj novi CR-V.
Slednji je bil na zadnjih testiranjih Euro NCAP zelo dobro ocenjen v segmentu zaščite odraslih pešcev. Testne lutke so ob čelnem trku ostale stabilne v sedežih, pri neodvisni organizaciji, ki izvaja testiranja, pa so zapisali, da so kolena in noge ostali nepoškodovani tako v različnih načinih sedenja kot pri različnih velikostih potnikov. Še bolje se je odrezal pri trku z boka kot pri naletu vozila v zadek.
C4 picasso
Slabše od japonca se je odrezal le pri zaščiti odraslih potnikov, kjer je prejel 86 odstotkov vseh točk, (CR-V 93 odstotkov). Prav tako kot v Hondinem suvu so jo potniki dobro odnesli ob čelnem in bočnem trku z drugim vozilom, a so bile pri zadnjem preizkusu ugotovljene možne poškodbe prsnega koša.
Družinski enoprostorec se je odlično odrezal pri zaščiti otrok, kjer je prejel 88 odstotkov vseh možnih točk (CR-V je prejel 74 odstotkov točk). Vidna je imel tudi navodila za namestitev otroškega sedeža na sopotnikov sprednji sedež.
Pri zaščiti pešcev si je oceno delil s Hondinim modelom, zaradi serijskega tempomata si je prislužil visoko oceno, 81 odstotkov vseh točk, tudi na področju asistenčnih sistemov.