Pri neodvisni organizaciji EuroNCAP so pohvalili novo generacijo enoprostorca kangoo. Kot šibkost izpostavljajo le zmerno zaščito pred bočnimi trki, kjer je le malo manjkalo, da bi dosegel rezultat za najvišjo oceno s petimi zvezdicami. Najnovejši kangoo ima več aktivnih varnostnih funkcij, vključno z avtonomnimi zavornimi sistemi za preprečevanje trkov z avtomobili, pešci in kolesarji, ki so se na preizkusih EuroNCAP vsi pravilno aktivirali, avto pa se je izognil trčenju.
Opel mokka druge generacije zaznamuje prehod z GM-ove prvotne platforme Gamma II na novo skupno modularno platformo (CMP) podjetja Stellantis, ki se uporablja tudi za najnovejši citroen C4 in ë-C4, ki sta varnostni oceni prejela pred mesecem dni. Opel mokka je bila ocenjena s štirimi zvezdicami. Vzrok, da ni prejela pet zvezdic je po utemeljitvi EuroNCAP ta, da brez sistema AEB za zaščito kolesarjev in brez osrednje zračne blazine avtomobil ne more prebije praga za dosego petih zvezdic na nobenem ocenjevalnem področju, tudi na področju zaščite potnikov.
Očitek o pomanjkanju ambicij
Generalni sekretar Euro NCAP, Michiel van Ratingen, je po zadnjih testih povedal: "Dva avtomobila s štirimi zvezdicami, ki prihajata iz različnih razredov. S kangoojem je Renault predstavil dobrega naslednika. Zdi se, da koncern Stellantis na splošno sprejema nižje zahteve, nova mokka nima nekaterih nujnih varnostnih sistemov, ki so do zdaj postali že običajni." Ratingen je dejal, da pri mokki pogreša ambicije njene predhodnice, ki je bila leta 2012 uvrščena med najboljše v razredu majhnih družinskih SUV vozil.
Izvedeni so bili dodatni testi na dveh Mercedesovih avtomobilih Mercedes, GLA in EQA, ki so ju ocenili na podlagi ocene za mercedes-benz razred B, ki je leta 2019 prejel največjo možno oceno za varnost - pet zvezdic. Podobno velja za cupro leon, ki je tako kot dvojček seat leon leta 2020 prejel oceno s petimi zvezdicami. Pri EuroNCAP so za EQA zapisali, da odraža naraščajoč trend proti elektrifikaciji in dokazuje, da je prihodnost lahko zelena in varna.