Samodejni menjalnik EAT8 je bil razvit v sodelovanju s specializiranim japonskim podjetjem Aisin. Odslej ga bo možno vgraditi v kombinaciji z motorji BlueHDi 130 S&S, PureTech 130 S&S in PureTech 225 S&S.
Najnovejša generacija menjalnikov v primerjavi s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom EAT6 omogoča za sedem odstotkov nižjo porabo goriva. Zasluga gre v prvi vrsti povečanju številu prestav za dve. Hkrati je novi menjalnik do dva kilograma lažji, samodejni preklop v način Neutre (prosti tek) je na voljo v območju od 25 do 130 km/h pri družini motorjev PureTech v načinu ECO, kadar razmere to dopuščajo. Sistem odobri vklop tega načina, kadar zazna pritisk na pedal za plin in zavorni pedal. Omenjeni način se vzpostavi povsem brez voznikovega posredovanja ter zmanjša notranje trenje menjalnika in zniža porabo goriva za približno 3 odstotkov.
Več dinamike in udobja
Pri Peugeotu trdijo, da novi menjalnik izbolšuje tako udobje, kot dinamičnost v vožnji. Bolj prožen pretvornik navora zagotavlja večje vozno udobje in to ne glede na hitrost. V serijski opremi sta na voljo obvolanski prestavni ročici za ročno spreminjanje prestav, pri čemer pa je na voljo tudi samodejna funkcija. Za večjo varnost pa se funkcija park vklopi samodejno ob izklopu motorja.
Nov menjalnik v načrtu vzdrževanja ne predpisuje nobenega servisnega posega oziroma menjave olja. Menjalnik vsebuje olje z nizko viskoznostjo, ki ima garancijo skozi celotno življenjsko dobo vozila.
Manjša poraba goriva
Prihajajo tudi novi motorji. Pri Peugeotu pravijo, da novi turbodizelski 1,5-litrski motor BlueHDi 130 S&S, ki ima pri najnižjih vrtljajih na razpolago več navora in je zaradi 16-ventilske glave motorja bolj zmogljiv pri visokih vrtljajih, zagotavlja občutke v vožnji na ravni motorjev z večjo prostornino (2.0 l).
Njegova poraba goriva je za štiri do šest odstotkov nižja kot pri motorju BlueHDi 120 S&S po zaslugi manjše prostornine, novega izmenjevalnika in inovativnega sistema za zgorevanje s patentirano geometrijo (geometrija bata peugeota 908, ki je zmagal na dirki 24 ur Le Mansa). Vzdrževanje je za voznika precej poenostavljeno, saj je poleg nalivne odprtine za gorivo nameščena še odprtina za dolivanje tekočine AdBlue®.
Motor je pridobil nov sistem za obdelavo dušikovih oksidov (NOx) s katalizatorjem za selektivno katalitično redukcijo (SCR) druge generacije in filtrom trdnih delcev (FAP), ki sta nameščena čim bliže motorju.
Turbobencinski motor PureTech 130 S&S ima za 4 odstotke nižjo porabo goriva kot predhodne verzije zahvaljujoč optimalnim izkoristkom: cikel z visokim deležem povratnega kroženja izpušnih plinov, neposredno vbrizgavanje od 200 do 250 bar, nižje trenje, optimizirana zasnova turbokompresorjev.
Način sport pri izvedenki PureTech 225 S&S EAT8 omogoča še hitrejše prestavljanje, to je v roku 500 ms v primerjavi z 850 ms, kolikor traja v načinu drive.
Poleg tristranskega katalizatorja, ki obdeluje emisije CO2, emisije dušikovih oksidov (NOx) in nezgorelih ogljikovodikov (CH), imajo motorji PureTech 130 S&S in PureTech 225 S&S vgrajen še filter trdnih delcev (FAP).
Motorji na vozilih z nivojem opreme GT so na slovenskem tržišču že na razpolago, 1.2 PureTech 130 in 1.5 BlueHDi 130 ter 1.6 THP 225 na GT-ju bodo v Sloveniji na voljo od meseca junija dalje.