Peugeot se na 24 urno vzdržljivostno dirko Le Mans po devetih letih vrača s pravo hibridno "raketo". Takrat so pri 908 12-valjni motor nadomestili z dizelskim 8-valjnikom HDi FAP. Toda dizel danes ni v modi, kategorija LMP1 pa je preteklost. Namesto tega se je rodil povsem nov razred hiperšportnih vozil. In prav to si prizadeva Peugeot z novo tehnologijo, ki je hibridna.
Združili so 6-valjni bencinski motor z dvojnim turbopolnilnikom s prostornino 2,6 litra, ki tehta 165 kilogramov in je umeščen za voznika in elektromotor, 500 kilovatov moči pa se bo na kolesa prenašalo s pomočjo dvosklopčnega menjalnika. Vgradili so še paket 900 V baterij. Elektromotor ima sicer moč 200 kW, a pravila določajo, da vozilo dosega največ do 500 kilovatov moči. Torej, če je električni motor aktiven, se bo moč motorja z notranjim zgorevanjem prisilno zmanjšala.
Elektromotor lahko v skladu s pravili deluje le do hitrosti nad 120 km/h. Poleg tega bo elektromotor poganjal obe osi, kar je lahko prednost za stabilnost pri velikih hitrostih. Polnjenje baterij med dirko je prepovedano, zato se bo hibridni pogon moral zadovoljiti z regeneracijo med zaviranjem. Voznik bo lahko prilagodili stopnjo zaviranja in regeneracije motorja, v korist optimiziranja upravljanja z energijo, kar bo ključnega pomena za uspeh tekmovanja v novi kategoriji.
Prvotno naj bi Peugeot razmišljal o uporabi samo enega turbopuhala, a sta zaradi zagotavljanja nižjega težišča prednost dobila dva manjša. "Koncept V6 twin-turbo nam ponuja najboljši kompromis med težo, zanesljivostjo in zmogljivostjo," je pojasnil François Coudrain, vodja pogonskih sklopov za program WEC pri Peugeot Sport. Med razvojem je Peugeot uporabil svoje pretekle izkušnje v Le Mansu, pa tudi izkušnje sorodnega Citroëna v seriji WRC.
Zanimivo je, da bodo baterije sestavni del konstrukcije vozil. Peugeot jih vključi v pokrov neposredno v karbonski monokoku. Baterije bo Peugeotu dobavljala družba Saft, hčerinska družba Total. Kako se lahko hibridna tehnologija spopada z vzdržljivostnimi dirkami, bomo izvedeli že leta 2022. Na progi bodo v novi kategoriji skupaj s Peugeotom stala tudi dirkalniki znamk Toyota, ByKolles in SCG. Prav tako ni skrivnost, da naj bi se na tekmovanje vrnila Alpine in Audi.
Peugeot bo moral v skladu s pravili izdelati 25-delno homologacijsko serijo vozil, odobrenih za običajni promet. Kmalu bomo videli nov hiperšportni avtomobil z levom na sprednjem pokrovu motorja.