Na prvi pogled oblikovnih sprememb v bistvu ni veliko, a se odražajo v bolj ostrem nastopu, ki ga zagotavljajo nižja in širša maska hladilnika, večja bočna vstopnika za zrak in preoblikovani pragovi, ki dajejo vtis, da je dno bolj oddaljeno od tal.
Žarometi so serijsko opremljeni z matrično led tehnologijo, zadnje luči pa po novem svetijo v tehniki organskih led diod OLED, ki so omogočile bolj pestre oblikovne zasnove. Kupci lahko izbirajo med tremi, vsaki pa so namenili tudi posebno svetlobno animacijo ob odklepanju in zaklepanju avtomobila.
Audi bo Q5, ki ga izdeluje v mehiški tovarni, v Evropo pripeljal jeseni, različica Q5 40 TDI pa bo v Nemčiji na voljo za najmanj 48.700 evrov.
Na zadnji konec so vgradili tudi tipalo oddaljenosti, ki zazna, če se avtomobilu od zadaj približuje drug avtomobil in ko se medsebojna razdalja zmanjša na dva metra, luči opozorilno zasvetijo.
Večja računska moč
Virtualni kokpit je v notranjosti ostal nespremenjen, osrednji vrtljivi regulator na sredinski konzoli pa je moral v novem modularnem infozabavnem sistemu MIB3 delo prepustiti za dotik občutljivemu zaslonu z diagonalo 10,1 palca.
Pri Audiju obljubljajo, da njegova uporaba ne bo nič manj intiutivna, saj so menijem namenili lepo pregledno ploskovno strukturo, računsko moč sistema MIB3 pa so v primerjavi s sistemom MIB2 povečali za desetkrat. Deluje tudi v kombinaciji z Amazonovo alexo, omogoča nalaganje podatkov v oblak in v primeru ustrezne infrastrukture komunicira s semaforji, ko vozniku denimo sporoča idealno hitrost, s katero mora voziti, da ujame zeleni val. Pa še kaj se najde, tako kot v drugih novih modelih Volkswagnove skupine.
Sprva Q5 40 TDI
Osveženi Q5 bo sprva na voljo kot audi Q5 40 TDI, kar pomeni, da bo pod motornim pokrovom deloval 2-litrski turbodizelski motor z močjo 150 kilovatov in navorom 400 Njutonmetrov, ki bo deloval v kombinaciji z 12-voltnim blagim hibridom, za učinkovito čiščenje izpušnih plinov pa bo skrbel tudi sistem »twin fosing«. V kombinaciji s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom bo v 7,6 sekunde dosegel 100 kilometrov na uro.
Pozneje pride seveda še več motorjev, poleg dizelskega motorja V6 v audiju SQ5 še dve različici 2-litrskega turbodizelskega in dve različici 2-litrskega turbobencinskega motorja.