Avto
1282 ogledov

Pomembna tehnična nadgradnja pri Citroënu

Citroën C5 X Citroën
Napredni pomočnik v nekaterih citroënih in sprememba pri pogonu admiralske ladje.

Znamka Citroën nadgrajuje izbor vozil C4, ë-C4 in C5 X. C4 in ë-C4 bosta pridobila My Citroën Drive Plus, najnovejši vgrajeni sistem za informacijsko razvedrilne vsebine v vozilu, ki je bil prvič predstavljen z modeloma C5 X in C4 X.

C5 X pa se bo z novim priključnim hibridnim motorjem 180 ë-EAT8 pridružil priključnemu hibridu 225 e-EAT8, ki je že v ponudbi.

C5 X bo dobil tudi sistemom za polsamodejno vožnjo 2. stopnje in sistem Highway Driver Assist 2.0, ki prinaša nove funkcije.

Citroen C5X Test Avto Direktorski avto za »budget« ceno

My Citroën Drive plus 

Gre za sistem z novim vmesnikom, ki deluje v povezavi z 10-palčnim zaslonom visoke ločljivosti in si ga lahko uporabniki tudi nastavijo po meri s pomočjo "gradnikov". Gradniki so postali priljubljeni skupaj s pametnimi telefoni in tablicami z zaslonom na dotik, saj omogočajo hiter vpogled v aplikacije in vsebino na zaslonu na dotik vozila. Zato zagotavljajo večjo varnost, saj so za uporabnika lažje berljive.

Poleg tega, da bo zaslon na dotik pridobil omenjene gradnike, bo postal tudi bolj kakovosten in grafično napreden, zlasti kar zadeva zemljevid 3D povezljive navigacije. Prav tako bo meni na voljo v slovenskem jeziku.

V potniškem prostoru ni več kablov, saj se pametni telefon brezžično poveže z 10-palčnim zaslonom na dotik HD. Storitev omogoča brezžično povezavo in je združljiva z aplikacijama Apple CarPlay in Android Auto. Združljive aplikacije se prikažejo neposredno na sredinskem zaslonu vmesnika, tako da je možno do njih dostopiti povsem varno in brez odmika pogleda s cestišča. 

Citroën C5 X | Avtor: Citroën Citroën

Novi priključni hibrid 180 e-EAT8 za C5 X

C5 X z novim priključnim hibridnim motorjem 180 ë-EAT8 se bo pridružil priključnemu hibridu 225 e-EAT8, ki je že v ponudbi. Najnovejša izvedenka, ki bo nadomestila bencinski motor PureTech 180, bo prispevala k energetskemu prehodu znamke, saj ponuja  okolju prijaznejšo elektrificirano alternativo. Odraža tudi Citroënovo željo po lažjem dostopu do te nove tehnologije, saj nam ponuja  cenovno dostopnejšo različico. Ta izvedenka je še posebej primerna za kupce, ki bodo lahko vsakodnevne vožnje opravljali v električnem načinu, na daljših vožnjah pa se bodo raje zanesli na motor z notranjim zgorevanjem.

Priključni hibrid C5 X Hybrid 180 ë-AT8 združuje 1,6-litrski bencinski motor PureTech s 150 konjskimi močmi in električni motor z 81 kW, ki skupno zagotavljata 180 konjskih moči in 360 Nm navora. Vgrajen je skupaj s samodejnim menjalnikom ë-EAT8 najnovejše generacije. Pogonski sklop deluje v kombinaciji z 12,4 kWh baterijo (za 11,3 kWh uporabe), ki jo sestavlja 84 celic (41 Ah). V električnem načinu prevozi do 62 km (cikel WLTP) in tako omogoča brezskrbno vožnjo po območjih z omejenim prometnim režimom in večino vsakodnevnih potovanj v električnem načinu. V mestnem ciklu ponuja do 71 kilometrov dosega. S polnilnikom z močjo 7,4 kW ga je mogoče napolniti v 1 uri in 40 minutah.

Citroën grand C4 spacetourer Avto Zadnjemu kupcu pri nas izročil legendarnega enoprostorca

Higway Driver Assist 2.0

Citroën bo v vozilo C5 X prvič vgradil sistem Highway Driver Assist 2.0, s čimer bo naredil še en korak proti polsamodejni vožnji 2. stopnje. Avtp zmore zdaj polsamodejno menjavati vozni pas, saj predlaga vozniku, naj prehiti pred seboj vozeče vozilo in nato zapelje nazaj. Funkcija je na voljo od hitrosti 70 km/h do 180 km/h.

Prav tako upošteva vnaprejšnje priporočilo o omejitvi hitrosti, volan pa je odslej opremljen z zaznavo oprijema, ki nenehno zaznava voznikovo aktivnost, brez da bi moral premaknil volan.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.