Citroën grand C4 spacetourer je bil na cesti že od leta 2013, takrat bolje poznan kot C4 picasso. Kljub temu, da se je pred desetletjem začel strm vzpon priljubljenosti športnih terencev in križancev je bil to izjemno uspešen Citroënov model. Prodanih je bilo več kot 730.000 modelov. V Sloveniji pa so ta teden v Avtohiši Kranj prodali zadnje vozilo Grand C4 spacetourer in ga slavnostno izročili ponosnima lastnikoma.
V Sloveniji je bilo od lansiranja zadnjega modela v letu 2013 prodanih 3498 vozil, od tega je bilo polovico modelov grand. Citroënova zgodba enoprostorskih vozil sega skoraj trideset let nazaj, ko je bil leta 1994 lansiran model evasion, ki je ponujal sedem sedežev in je izstopal s svojimi bočnimi drsnimi vrati.
Do leta 2002, ko so ga umaknili s prodajnega programa, je bilo prodanih več kot 120.000 vozil. Sledil mu je prostornejši modelu C8, ki je bil v prodaji do leta 2014, prodanih pa je bilo več kot 150.000 vozil.
Enoprostorci so vrhunec doživeli leta 1998, ko je bil predstavljen model xsara picasso, po vsem svet pa so do leta 2012 prodali rekordnih 1.760.000 vozil. To je bil model, ki je segment enoprostorskih vozil popeljal v novo dimenzijo. Citroën pa se lahko ponaša z vrhunskim znanjen, ki je potreben za razvoj prostornih in vsestransko uporabnih vozil, v katerih je bivanje udobno in prijeto.
Proizvodnja modela Grand C4 spacetourer se je že letos julija zaključila in s tem je Citroën končal pomembno vlogo na trgu, na katerem je nenehno uvajal inovacije in zasedal vodilno mesto med ponudniki družinskih enoprostorcev.