Saj vemo, teh aktualnih različic modela 911 (generacija 991) je že toliko, da se jih je počasi že kar težko zapomniti čisto vse. Od vstopne carrere, pa carrere S, targe, GTS, turba, turba S, R, GT3, GT3 RS in GT2 RS ... Pa še vmesne izpeljanke pogonov in različic strehe ...
Porsche kljub temu meni, da je prostora še za eno, z imenom 911 carrera T.
Gre za nekakšno cenejšo različico izvedenke dirkaško razpoložene 911 R, ki je bila omejena na vsega 991 izdelanih primerkov, medtem ko bo novinka mamila precej širšo bazo entuziastov.
Carrera T (črka T naj bi pomenila touring) ima twin-turbo 3,0-litrski šestvaljnik, vendar pa je predelan tako, da zmore konkretnih 272 kW (370 KM) oziroma 13 kW več od carrere, ki uporablja 3,5-litrski motor. V primerjavi z običajno carrero pa je T dobila standardno športno podvozje, ki je za 20 milimetrov nižje, prav tako ima vključen Sport Chrono Package, krajšo prestavno razmerje menjalnika in mehanski diferencial. Kot opcija je pri 911 T na voljo tudi krmiljenje zadnjih koles, kar pri vstopni carreri prav tako ni na voljo.
Pri 911 T so maso v primerjai s carrero uspeli znižati za 20 kilogramov na 1.425 kilogramov, pri tem pa so uporabili lažja stekla, odstranili del zvočne izolacije, odstranili so tudi zadnja dva sedeža. Če ju kdo želi nazaj (le zakaj?) mu to željo izpolnijo brez dodatnega stroška. Za dodaten denar pa vgradijo dirkaške školjkaste sedeže. V celoti so odstranili infotainment. Glas motorja je edina, nikakor pa na slaba glasba.
Carrera T zmore do prvih 100 km/h pospešiti v 4,5 sekunde, kar je za desetinko pred carrero, 200 km/h pa preseže po 15,1 sekunde. Še malenkost hitrejši je avto z opcijskim PDK menjalnikom. Končna hitrost je "prek" 290 km/h.
V Nemčiji bo cena za 911 carrero T 107.553 evrov, kar je na ravni carrere S, prodaja se prične januarja.
dezurni@zurnal24.si