Najnovejša generacija audija A6 je na izbiro kot limuzina, karavanski avant (vključno z A6 allroad quattro), zdaj pa prihaja še najbolj športna različica audi RS6 avant. Podjetje iz Ingolstadta bo premierno vozilo predstavila na septembrskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Športni karavan je lažji kot dosedanji model. Direktor Audi Sport GmbH Oliver Hoffmann verjame, da ima avto ogromen potencial.
Pod motornim pokrovom je zvezda avtomobila, twin-turbo 4.0-litrski V8 motor, ki zmore 441 kilovatov moči oziroma 600 konjskih moči in kar 800 Nm navora. Povezan je z osmestopenjskim samodejnim menjalnikom, ki moč prenaša na vsa štiri kolesa (Audijev quattro štirikolesni pogon).
Pospešek od 0 do 100 km/j he 3,6 sekunde, največja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h. Poleg zmogljivejšega motorja je sprememb v primerjavi s klasičnimi različicami še veliko, med drugim predvsem v aerodinamičnih dodatkih (opazimo lahko tudi izbočeno kapuco, masivne dovode zraka), drugačna je prednja maska, spojler nameščen na nosilce, večja so lahka aluminijasta platišča, ne gre spregledati športnega vzmetenja, drugačnega in glasnejšega izpušnega sistema (dvojni izpuh), zadnji odbijač prihaja z integriranim difuzorjem, v kabini so športni sedeži, športen volan z ravnim dnom in stopalke iz zlitine in rdečo značko quattro ...
Pri Audiju so potrdili, da ima digitalna instrumentna plošča značilne RS zaslone, ki "zagotavljajo informacije o tlaku v pnevmatikah, navoru, izhodni moči, temperaturi motornega olja, tlaku ostrenja, merijo čas krogov, voznik ima podatke o pospešku in G sili."