Pri BMW so lani obnovili serijo 7, Mercedes je po dolgih osmih letih predstavil povsem nov razred S, pri Audiju pa so za predstavitev prenovljene limuzine A8 izbrali domači avtosalon v Frankfurtu.
Več kroma, nova platišča ...
Po številnih fotografijah, ki so jih v zadnjih mesecih posneli paparaci, sta A8 in športni S8 dobila prenovljen videz spredaj, kjer so dodelali svetila, masko in odbijače, drugačen je tudi pokrov motorja, manjše spremembe pa so doletele tudi zadek, na katerega so pripeli kromirano lestvico, dodali LED-svetila in nekoliko spremenili odbijač. Novi so 21-palčna aluminijasta platišča, pet novih barv zunanjosti in okvirji stekel gloss black.
Sedeži znotraj hladijo, grejejo in masirajo, pri podaljšani L-različici je mogoče zadaj individualno električno nastavljati položaj sedenja. Klima je štiriobmočna, potniki lahko uživajo v vrhunskem ozvočenju podjetja Bang & Olufsen.
Največja novost novi žarometi
Posebnost novinca je nova tehnologija smernih kazalcev z LED-tehnologijo. Dinamični prednji in zadnji smerniki z LED-trakom se prižigajo postopoma in oddajajo učinek puščice, s katerim naj bi avto jasneje sporočal napovedano smer. Kako deluje? Sprednja smerokaza sta sestavljena iz 18 "ledic", ki so razdeljene v sedem blokov. Zadaj je 24 "ledic", blokov pa osem. Ko voznik vklopi smernik, se bloki prižigajo z 20-milisekundnim zamikom, dokler ne zagorijo vsi hkrati. Vsi skupaj ostanejo prižgani nadaljnjih 250 milisekund, ko se celotna sekvenca ponovi.
Audi je tehnologijo poimenoval Matrix LED, delno pa jo je kot koncept predstavil že lani. Sekvenčno delujoči smerniki bodo le ena od njenih značilnosti, saj bo sestavni del sistema tudi avtomatsko preklapljanje med dolgimi in kratkimi lučmi oziroma sprotno prilagajanje žarometov prometu, za kar bo skrbela posebna kamera.
Tehnološke novosti v A8 so tudi izboljšani varnostni sistemi, kot so active lane assist, head-up display in night vision.