RX je najuspešnejši lexus, ki je začetnik premium športnih terencev, na trgu pa je že vse od leta 1998. Največja sprememba novi generaciji, je v dizajnu. Z "origami" obliko zelo spominja na uspešnega manjšega brata NX, ki se je dobro zapisal tudi na slovenskem trgu, saj predstavlja večino prodanih lexusov v Sloveniji. Že prihodnje leto naj bi bil prav RX tisti, ki bo med Slovenci na vrhu po priljubljenosti.
Že v osnovi bi-led žarometi
Ogromna osrednji in projekcijski zaslon
Potovalna kabina izraža prestiž. Medosje je prav tako podaljšano, zato RX v luksuzni notranjosti nudi več prostora tako spredaj kot zadaj. Že v osnovni opremi so sedeži ergonomski in usnjeni, lahko so hlajeni in ogrevani, zadnja klop je opremljena z električnimi stikali, s pomočjo katerih lahko podremo sedeže v drugi vrsti (takrat je prostornina prtljažnika 1612 litrov), oziroma nastavimo naklon sedenja.
Novost je ogromen, 12,3-palčni statični zaslon, ki je del zabavno-informacijskega sistema in se ga upravlja s pomočjo novega vmesnika nameščenega pred naslon za roko voznika. Ta lahko številne podatke o vožnji preverja s pogledom na head-up (HUD) zaslon na vetrobranskem steklu, ki je večji, pred očmi voznika pa se lahko prikazuje več informacij hkrati, od navigacije do grafične podobe učinkovitosti vožnje ...
Detajlom je bilo posvečene veliko pozornosti, na listi doplačil so denimo vložki lesa, obdelani z laserjem, analogna ura, kakovost so nadgradili s premium zmogljivim ozvočenjem s 15 zvočniki¸ za 1.900 evrov doplačila je kupcem na voljo dvodelno panoramsko strešno okno, z električno pomičnim prvim delom stekla. Prtljažna vrata se lahko odpirajo zgolj tako, da senzorju približamo roko ali komolec.
Varnost serijsko
Japonci pravijo, da so inženirji pri RX zagotovili zelo dobro zmes športnosti in udobja med vožnjo. Izboljšali so odzivnost, tudi z novimi procesi pri oblikovanju karoserije, s čimer so za 30 odstotkov povečali togost vozila, hkrati pa so veliko poudarka namenili dodelavi zvočne izolacije. Poseben poudarek si zasluži prilagodljivo zračno vzmetenje, ki glede na podlago samodejno prilagaja blažilnike in izboljšuje udobje in vozno dinamiko.
K športnejši opremi F Sport se podajo še prilagodljivi blažilniki in dodatni športni programi nastavitev motorja, 20-palčne pnevmatike, aktivni stabilizatorji in športno navdahjena notranjost.
Poudarek na zmogljivem in varčnem hibridu
RX je na voljo z dvema pogonoma - kot RX 200t z dvolitrskim bencinskim prisilno polnjenim motorjem z 175 kilovatov moči in 350 Nm navora (uveljavil se je v modelu NX) pri 1650 vrtljajih v minuti, ki deluje v ottovem in atkinsonovem ciklu in je kombiniran s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. V kombinaciji z dvokolesnim pogonom stane 59.200 evrov, s pogonom na vsa štiri kolesa pa 60.600 evrov.
Večino prodaje pri nas naj bi predstavljal model RX 450h s hibridnim pogononskim sklopom tretje generacije. Za delovanje v osnovi skrbi 3,5-litrski motor V6, skupaj z elektromotorjem pa je sistemska moč, ki se prenaša na vsa štiri kolesa, 230 kilovatov (313 KM) in 335 Nm navora. To je 14 konjskih moči več, kot pri predhodniku, hkrati pa na kilometer poti izpusti 25 gramov CO2 manj kot prej - zdaj na kilometer poti izpuha 120 gramov ogljikovega dioksida. V osnovni različici hibrid stane 69.850 evrov.
Na premierni predstavitvi v New Yorku aprila letos so predstavili še različico z V6 bencinski motor s 3,5 litra prostornine in 220 kilovatov moči (300 KM), ki pa pri nas zaenkrat ni na ceniku.
https://www.youtube.com/watch?v=vt-WWBWepk0https://www.youtube.com/watch?v=lXqQyGIMK0M