Elon Musk je zatrdil, da bo prenovljeni sistem na voljo v naslednjih dveh tednih. Nov sistem se zanaša na radar, kar naj bi sistemu omogočilo boljši pregled nad dogajanjem v gostejšem prometu in hitrejše in bolj učinkovito zaviranje in zaustavitev vozila, ko bo to potrebno.
Zvočno in vidno opozorilo
S tem so pri Tesli Motors odgovoriki skeptikom, ki so trdili, da samodejna vožnja v Teslinih vozilih obljublja le lažen občutek varnosti. Novi, posodobljeni sistem, bo zdaj vozniku onemogočil samodejno vožnjo, če se ta ne bo odzval na zvočna opozorila ali vidna opozorila na armaturni plošči, da mora prijeti za volan in prevzeti nadzor nad vozilom. To se bo zgodilo, če po določenem času nad hitrostjo 76 km/h voznik ne bo prijel volana. Če se voznik ne bo zmenil za opozorilo več kot trikrat v eni uri, se bo sistem avtopilota izklopil.
"Odločili smo se za uporabo radarja, ki je učinkovit način za delovanje avtopilota," je Musk dejal novinarjem in dodal, da so spremembe na bolje dramatične. Predvsem pa poudarja, da je radar veliko boljši sistem kot lidar kamera, ki je nameščena na vetrobranskem steklu.
Pri Tesli so avtopilot predstavili oktobra lani, septembra letos pa se je pojavil dvom o njegovi varnosti, ko so objavili vest, da je v tesli model S z vključenim avtopilotom na Floridi umrl Joshua Brown.
Nesrečo so pod drobnogled vzeli pri Ameriški Nacionalni agenciji za varnost v prometu (NHTSA). Pri NHTSA niso komentirali novice o posodobljenem avtopilotu, je pa zato Musk poudaril, da bi bil z novim avtopilotom Brown, katerega vozilo se je brez zaviranja zaletelo v prikolico tovornjaka, danes še živ, nesreče pa ne bi bilo. Musk ni želel komentirati izsledkov usodne nesreče.
"Popolno varnost je nemogoče zagotoviti," še pravi Musk in dodaja, da nikoli ne bomo mogli doseči, da v prometnih nesrečah ne bo poškodovanih.