Avto
47 ogledov

Pri touringu odslej luksuz tudi v prtljažniku

BMW serija 3 touring
1/21
Andrej Leban
Serija 3 touring v novi generaciji poleg športnosti končno prinesla tudi uporabnost, s čimer se je prerinila povsem v ospredje med tekmeci.

BMW serije 3 touring po uporabnosti doslej tekmecema iz Ingolstadta in Stuttgarta ni mogel ravno gledati v oči. S prirastkom 35 litrov v prtljažniku pa je iz ozadja skočil na sam vrh premium razreda, čeprav je 495 litrov še vedno precej manj od tega, kar ponuja vsak povprečni družinski "plebejski" karavan.

A BMW je šel hvalevredno še dlje, precej dlje. Ohranil je za ožji razred edinstveno možnost dostopa zgolj prek zadnjega stekla, medtem ko je električno dviganje prtljažnika že serijsko. S paketom za konfortni dostop (583 evrov) je za odpiranje dovolj migljaj z nogo, česar audi A4 in mercedes-benz C T prav tako še ne poznata.

Uporabnost prtljažnika je zaradi nizkega robu, zaščitne mreže in prečnega droga, s katerim ga razdelimo na tretjine, še povečana, precej manj ugledna je rešitev roloja, ki ga je potrebno pred zapiranjem vrat vedno ročno potegniti v osnovni položaj. Situacija, ki kar sili po še enem doplačilu več za električno gnan rolo.

Podrta zadnja klop, ki se deli po tretjinah, dovoljuje prevoz do 1.500 litrov. Tisto s "podarjenim" električnim prtljažnikom touring nadoknadi z doplačljivimi strešnimi sanmi.

BMW serija 3 touring | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Sprednji dve tretjini avtomobila sta identična klasični limuzini. Prostora za zadnje potnike, bolje potnika, je zadosti, nikakor pa ne veliko, saj moti velik greben za zadnji pogon. Podobno je spredaj, kjer je veliko kompromisov z odlagališči manjših, kaj šele nekoliko večjih predmetov.

Testnik je imel poleg navigacijske naprave tudi izvrsten zvočni sistem Harman Kardon, zakaj so USB priključek skrili globoko v prostor pred sovoznika, medtem ko je AUX na dosegu roke na sredinskem tunelu, pa vedo le v Münchnu.

Videz in opremljenost notranjosti je zelo odvisna od kopice denarja, ki ga je kupec pripravljen vložiti, pri čemer je bil testnik bolj na začelju. Po tej plati imata konkurenta prednost, čeprav je imel bavarec med dodatno opremo še športne neogrevane sedeže iz blaga in predvsem vizualno odlični M volan, ki je za dodatno doplačilo variabilen. To pomeni, da za zasuk prednjih koles od ene do druge skrajne točke med počasnejšo vožnjo zadostujeta že dva polna obrata.

Zmogljivi in izredno prožni štirivaljni dizel je ob podpori izvrstnega osemstopenjskega menjalnika porok tako za dinamično kot varčno vožnjo. Drdranje pri manj kot 1.250 vrtljajih med nenapornim križarjenjem ni nič posebnega, saj je motor očitno izvrstno vpet in na karoserijo ne prenaša vibracij.

Vse lepo in prav, ampak cena ...

Znova lahko zapišemo tudi, da je osemstopenjska avtomatika še vedno vzor vsem ostalim menjalnikom, naperka na volanu pa kar kličeta po uporabi, tudi ko za to ni potrebe. Zadnji pogon omogoča tudi drsečo zabavo, ki pa je ob podpori vključenih elektronskih sistemov vedno varna.

Doplačil, od tega polovico nujnih, je bilo "le" za 13 tisočakov, tako je avtomobil stal na 16-palčnih platiščih in ni imel niti avtomatskega preklopa luči med dnevnimi in zasenčenimi, kar je ob vgrajenih sicer dvojnih ksenonskih žarometih res sila nenavadno. Navkljub temu je cena skočila prek 51.000 evrov, kar je veliko.

Podatki o vozilu (BMW 320d touring)

Motor: štirivaljni, dizelski
Prostornina: 1.995 cm
Najvišja moč: 135 kW (184 KM) pri 4.000 vrtljajih
Navor: 380 Nm med 1.750 in 2.750 vrtljaji na minuto
Poraba na testu: 6,3 litra/100 km (mešani cikel), izpust 125 g CO2/km
Zmogljivosti: 226 km/h, 7,6 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4.624 x 1.811 x 1.429; medosna razdalja: 2.810
Prtljažnik (v litrih): 495
Cena (v evrih): 38.200 (osnovni)/51.392 (testni)

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.