Volkswagen torej z velikimi koraki stopa na pota elektrike, saj je po svojem najpomembnejšem modelu golfu sedaj z oznako GTE opremil še svoj drugi najpomembnejši avtomobil. Passat GTE bo na voljo kot limuzina in karavan.
V znamenju ene barve
Hibridni passat se od originala razlikuje po nekaj svojstvenih detajlih, tako je na nosu moč opaziti modre letvice, drugačne so tudi LED dnevne luči v obliki črke C. Za 17-palčnimi platišči se skrivajo modre čeljusti zavor. Notranja osvetlitev je prav tako v modri barvi, volan je spodaj prisekan, merilnik vrtljajev je svojstven, dodani so meniji za nadzor nad električnim pogonom.
-
Vse o novem passatu TUKAJ
Vtičnica za polnjenje baterij je poleg znamkinega znaka na prednjem delu vozila.
Avtomobil poganja kombinacija 1,4 TSI bencinarja s 115 kW (156 KM) in 85-kilovatnega (115 KM) motorja. Skupaj pogon zmore 160 kW (218 KM) in 400 Nm navora, vsa moč je speljana na prvi par koles. Za pretikanje med prestavami skrbi posebej prirejeni DSG menjalnik.
Hiter in varčen potovalnik
Po tovarniških podatkih znaša povprečna poraba avtomobila 2,0 litra na 100 kilometrov, emisije pa so "pod" 45 grami CO2 na kilometer. Zgolj na elektriko lahko passat prevozi do 50 kilometrov, skupna avtonomija s 50-litrskim bencinskim rezervoarjem in baterijami pa je "prek" 1000 kilometrov. GTE ni nič kaj počasen avto, saj od 0 do 100 km/h pospeši v "manj" kot osmih sekundah, najvišja hitrost je 222 km/h. Če se vozi v električnem režimu, lahko passat vozi s hitrostjo do 130 km/h.
Passat GTE bo na prodaj v drugi polovici leta 2015.