"Naš novi lastnik zelo zagovarja našo že implementirano politiko, torej politiko brez enodnevnih registracij," je na začetku februarja v intervjuju za zurnal24.si poudaril Jožko Tomšič, ki je ob koncu leta še enkrat poudaril, da je po nekaterih podatkih slovenski trg prenapihnjen za več kot 30 odstotkov na račun enodnevnih registracij: "ki niso naša praksa."
Po njegovih izkušnjah izvoz negativno vpliva na domačo prodajo, nižja domača prodaja pa posledično znižuje potencial prodaje rezervnih delov in storitev v pooblaščenih delavnicah.
Celotni trg osebnih in gospodarskih vozil je po oceni uvoznika za tri francoske znamke znašal konec novembra 62.184 vozil, kar je skoraj enako kot leta 2015 (večji za 0,2 odstotka). Peugeot je zasedel 5. mesto s 5,7 odstotka (v 2015: 5,7 %), Citroën pa 6. mesto s 5,3 odstotki (v 2015: 4,8 %). "Če pogledamo prodajo fizičnim osebam, je bil konec novembra 2016 tržni delež Peugeota 7,06 odstotka, Citroëna pa 6,35 odstotka).
Rabljena vozila so posel
Tomšič ocenjuje, da bodo v letu 2016 prodali preko 700 rabljenih vozil pod blagovno znamko Citroën Select, kar je več kot planirano. Glede na leto 2015 so prodajo rabljenih vozil povečali za petino.
Peugeotova mreža bo v okviru programa Levja priložnost letos prodale okoli 1.100 rabljenih vozil.