Na dolgo pričakovani predstavitvi za vlagatelje je Renault razkril, da si za leto 2025 prizadeva doseči 8-odstotno operativno maržo, po triletnem premoru oa načrtuje od leta 2023 naprej tudi ponovno uvedbo dividend.
Pri Renaultu priznavajo, da so v tekmi električnih avtomobilov zaostali za novejšimi, agilnejšimi tekmeci, kot je Tesla. Potem, ko so med pandemijo COVID-19 v izrednih razmerah potrebovala denar, želijo zdaj narediti preobrat in poslovati dobičkonosno. Še naprej ostaja pod vprašajem odnos z dolgoletnim japonskim partnerjem Nissanom, saj Renault za vsako od svojih divizij išče tudi druge zunanje vlagatelje.
Glavna točka strategije proizvajalca avtomobilov je ločitev njegove dejavnosti, to je proizvodnje vozil z motorji z notranjim zgorevanjem - ki bo del sodelovanja s kitajskim Geelyjem v skupnem podjetju s 50 odstotnim deležem na vsaki strani, od enote za električna vozila,. Ta bo na borzi kotirala v drugi polovici prihodnjega leta.
Pričakuje se, da bo Nissan skupaj z drugimi vlagatelji prevzel delež v projektu EV pod kodnim imenom "Ampere", čeprav namerava Renault obdržati večinski delež. Ampere je prvi «pure player« na področju elektrike in programske opreme s popolnim odmikom od tradicionalne proizvodnje vozil.
Generalni direktor Renaulta Luca De Meo je pojasnil, da želi skupina omogočiti zavezništvu močno prihodnost in "novo priložnost". Povedal je tudi, da je partnerstvo podobno zakonu – pomembno je, da ima vsak svoje hobije in svoje življenje.
Poleg Ampere EV in oddelka za motorje z notranjim zgorevanjem bo Renault upravljal še tri podjetja – znamko športnih avtomobilov Alpine, finančne storitve in nove dejavnosti mobilnosti vključno z recikliranjem ter Dacia in Renault »LCV« (lahka gospodarska vozila), od katerih pa bo imela vsaka svojo lastno organizacijo in upravljanje. Za okrepitev tega dela dejavnosti in njeno usmeritev v prihodnost, napovedujemo vzpostavitev dobavitelja opreme prvega ranga na področju tehnologij termičnih in hibridnih motorjev (projekt Horse).
. "Ustvarjamo neodvisna podjetja, osredotočena na strukturno donosnejše dejavnosti, odprta za zunanje naložbe, od katerih je vsako zgrajeno okoli domačega nabora tehnologij," je De Meo povedal vlagateljem.
S športno metaforo je »starega« Renaulta primerjal s peterobojcem, ki se bo boril za zlato medaljo v vseh petih športnih disciplinah.