Novi volvo S90 bo v prodajnih salonih že čez nekaj mesecev. Limuzina bo opremljena z drugo generacijo sistema pilot assist, ki volvu S90 omogoča samodejno vožnjo na avtocesti pri hitrostih do 130 km/h. Sistem bo v S90 serijski za trg ZDA, tam, kjer bo samodejna vožnja dovoljena.
Predsednik ameriškega Volva Lex Kessemaker je dejal: "S serijsko vgradnjo sistema za avtonomno vožnjo v S90 ostajamo osredotočeni na našo zavezo po izdelovanju avtonomnih vozil, ki je del strategije vision 2020." To je strategija, ki predvideva, da bo Volvo do leta 2020 svoja vozila opremil s tehnologijo, ki bo preprečevala nesreče in število smrtnih žrtev v prometu v njihovih avtomobilih znižala na številko nič.
Več kot 10 avtonomnih renaultov in nissanov
Zveza Renault-Nissan bo v prihodnjih štirih letih predstavila več kot deset vozil s tehnologijo za avtonomno vožnjo. V ZDA, Evropi, Japonski in Kitajski bodo predstavili paleto vozil z avtonomnimi zmožnostmi, ki bodo imela vgrajeno tehnologijo, ki bo namenjena množičnim avtomobilom po dosegljivih cenah.
Poleg tega bo Zveza Renault-Nissan ponudila niz novih povezljivih aplikacij, ki bodo ljudem olajšale povezanost z delom, zabavo in družbenimi omrežji.
Voznikom gre pripisati odgovornost za 90 odstotkov vseh smrti
"Zveza Renault-Nissan je trdno zavezana dvojnemu cilju: nič izpustov in nič smrtnih žrtev," je Carlos Ghosn, predsednik in generalni direktor Zveze Renault-Nissan dejal v raziskovalnem centru Renault-Nissan Silicon Valley Research Center. "Zaradi tega razvijamo avtonomno vožnjo in povezljivost za prevladujoče, množične avtomobile na treh celinah."
Pri Nissanu so ponudili podatek, da je število smrtnih žrtev in hudih poškodb v Nissanovih vozilih na Japonskem v zadnjih 20 letih upadlo za 61 odstotkov, v Renaultovih vozilih v Franciji pa se je v 15 letih zmanjšalo za 80 odstotkov.
Postopno uvajanje novih sistemov
Avtonomna vožnja bo predvidoma še bolj zmanjšala napake voznikov, katerim gre pripisati odgovornost za do 90 odstotkov vseh smrtnih žrtev. Leto 2016 bo prineslo uvedbo avtomobilov z nadzorom enega voznega pasu (single-lane control). To je funkcija, ki avtomobilu omogoča avtonomno vožnjo po glavnih cestah, tudi ob zgoščenem in zaustavljajočem se prometu. V letu 2018 bo Zveza Renault-Nissan predstavila vozila z nadzorom več voznih pasov (multiple-lane control), ki lahko med vožnjo po glavni cesti avtonomno obvladuje tveganja in menja vozne pasove. V letu 2020 bo na vrsti predstavitev avtonomnost v križiščih (intersection autonomy), ki zmore brez voznikovega posredovanja voditi skozi stičišča mestnih ulic in v gostem mestnem prometu.
Kasneje letos bo Zveza predstavila novo avtomobilsko aplikacijo za prenosne naprave, ki omogoča, da interakcijo z avtomobilom voznik opravlja na daljavo. Naslednje leto bodo predstavili prvi multimedijsko napravo Zveze (Alliance Multimedia System), ki bo zagotavljala nove multimedijske in navigacijske funkcije, vključno z izboljšanim vključevanjem pametnih telefonov in brezžičnih posodobitev zemljevidov. V letu 2018 bo program Zveze za povezljivost in medmrežje stvari (Alliance Connectivity & Internet of Things platform) podpiral novo funkcijo navideznega osebnega pomočnika (Virtual Personal Assistant) za zasebne in poslovne kupce.
Pri Renault-Nissan ob tem zagotavljajo, da bo vsa tehnologija za avtonomno vožnjo, ki jo bodo uvedli, vozniku omogočala, da se sam odloči za njeno uporabo.