Triprostorsko limuzino so citroënovi oblikovalci izdelali povsem na novo, od začetka do konca, a pravijo, da je tipičen citroën s francosko dušo, ki ga je moč s pomočjo opreme prilagajati vsem svetovnim trgom.
Nos vozila s širokim kromiranim izrazom in logotipom je najbolj prepoznaven element, vse ostalo je več ali manj podobno peugeotovemu dvojčku. Kupec lahko dodaja okrasne elemente, kot so zaščitne letvice ali kromirane obrobe elementov zunanjosti.
Dolžinskih 443 centimetrov in velika medosna razdalja, 265 centimetrov, znotraj pričara centimetrsko udobje na prednjih in zadnjih sedežih, prtljažnik pa v osnovi meri zajetnih 506 litrov, kar je manj kot pri škodi rapid (550 litrov), a več kot pri večini konkurence.
ESP v začetni ceni, klima ne
Paketi opremi so trije. Vstopni Attraction tako serijsko prinaša varnostne sisteme ABS in ESP, po višini nastavljiv voznikov sedež in volanski obroč, štiri zračne blazine, potovalni računalnik, … Druga stopnja opreme seduction med drugim dodatno prinaša ročno klimatsko napravo, meglenke, radio MP3 s CD-predvajalnikom, električno nastavljiva in ogrevana zunanja ogledala, najvišja stopnja opreme exclusive pa še osrednji naslon za roke spredaj, dekorativne elemente, volan in ročico menjalnika v usnju, električni pomik zadnjih stekel, regulator in omejevalnik hitrosti vozila (samo dizelski motor), USB vhod in sistem za prostoročno telefoniranje Bluetooth, ročno klimatsko napravo z digitalnim prikazovalnikom, aluminijasta platišča (15-palčna), ...
Trije agregati in menjalniki
Pogonsko paleto si prav tako deli z modelom peugeot 301. To pomeni dva nova bencinska agregata, 1,2-litrski VTi s 53 kW (72 KM), ki ga je moč kombinirati s peststopenjskim ročnim ali robotiziranim menjalnikom in 1,6-litrski s 85 kW (115 KM) s petstopenjskim ročnim ali štiristopenjskim samodejnim menjalnikom. Na dizelski strani je 1,6-litrski HDi z 68 kW (92 KM), ki prihaja v paru z ročnim menjalnikom.
Bencinske različice stanejo od 9.500 evrov do 13.400 evrov, dizelske pa od 11.800 evrov do 13.800 evrov.
C-elysee bodo tako kot peugeot 301 proizvajali v Španiji, po slovenskih cestah pa naj bi do konca leta po pričakovanjih uvoznika vozilo okoli 250 citroënov C-Elysee.
Oprostite, ampak ta avto je "kar nekaj"