Mercedes B je s prihodom na trg v novi generaciji predstavljal prelomnico za to prestižno znamko, ne le v svetu, tudi pri nas. To je najbolj prodajan model z zvezdo v nosu pri nas. Od začetka prodaje leta 2011 so jih prodali že preko tisoč.
Netipični kupci
Še bolj pomembno je, da ni več tradicionalen, zadržan mercedes izpred let, pač pa s številnimi možnostmi povezljivosti in dinamično obliko ne cilja več le na upokojence, ampak tudi na družine in aktivne posameznike. Zanimivo je, da po njem posegajo vozniki, ki so prej prisegali na ljudske znamke, kot je Renault.
B je tudi eden od vzrokov, da je mercedes pri nas edina premium znamka v zelenih številkah. Trg je v primerjavi z lani v prvih enajstih mesecih nazadoval za osem odstotkov. V zelenih številkah si prav zaradi B-ja pri Mercedesu želijo ostati tudi leta 2015, ko načrtujejo prodajo 300 enoprostorcev z oznako B.
Tudi paket AMG line
Potovalni prostor je nespremenjen. Največja novost je, da je prvič v razredu B na voljo športni paket opreme AMG line. Na izbiro sta še oprema style in urban, ki naj bi bila najbolj uravnotežena in zato najbolj prodajana. Poleg standardnega 7-palčnega ekrana je za doplačilo na voljo še informacijski prikazovalnik z večjo diagonalo 20,3 cm (8 palcev).
Poudarek na varnosti
Kot zanimivost navajamo podatek, da se je v Nemčiji zaradi vgrajenih asistenčnih varnostnih sistemov število resnih trčenj v primerjavi s prvo generacijo zmanjšalo za kar 14 odstotkov. B je namreč serijsko opremljen s sistemom radarja, ki nadzira stanje pred vozilom in voznika vizualno ter z zvočnim signalom v kritičnih situacijah opozarja na možnost trčenja. V primeru zaviranja se odzove s polno močjo. Novost je nadgrajeni sistem za samodejno zaviranje, ki se aktivira, ko voznik spregleda vozilo ali pešca pred seboj in se pravočasno ne odzove.
Dobri obeti tudi za elektriko
Pri nas z osnovnim bencinskim motorjem in ročnim šeststopenjsim menjalnikom (B 180) stane 23.450 evrov, z dizelskim 160 CDi pa 23.800 evrov. Bencinski B200 CDI s štirikolesnim pogonom in sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom stane 30.990 evrov, kombinacija dizla, štirikolesnega pogona in sedemstopenjskega samodejnega menjalnika pa (B 220 4Matic) pa 30.500 evrov.
Z informacijami o različici na plin CNG so pri slovenskem zastopniku še nejasni, so pa potrdili, da potekajo intenzivna pogajanja, da bi že kmalu v prihodnjem letu k nam pripeljali povsem električno različico prenovljenega razreda B.