Avto
107 ogledov

Še več udobja za poslovneže

Audi A6
1/13
Audi
Audi je uspešnico med poslovneži, model A6 temeljito prenovil. Novi so motorji, menjalniki in žarometi, nov je multimedijski sistem, zaradi katerega je bolj učinkovit in zmogljiv.

Zunanje spremembe so po pričakovanju skope. Gre za lepotne popravke, ki so bolj drzni kot pri aktualnem modelu. Spremenjena je mreža hladilnika, žarometi, odprtine za zajemanje zraka, odbijači, stranski pragovi, zadnje luči in izpušne cevi. Opcijsko bo naprodaj z novo tehnologijo matričnih LED-žarometov, ki so kombinirani z dinamičnimi smerniki.

Udobje na prvem mestu

Sprednja sedeža sta opcijsko lahko opremljena s prezračevalno in masažno funkcijo. Upravljalni sistem MMI radio in komfortna avtomatska klimatska naprava sta serijska. Navigacijski sistem z električno pomičnim 8-palčnim zaslonom zdaj deluje na novi tehnični platformi, ki uporablja hitri grafični čip Tegra 30 Audijevega partnerja Nvidia. Dopolnilni modul Audi connect prenaša podatke preko hitre povezave LTE in v vozilo prinaša po meri zasnovane spletne storitve, med njimi nove aplikacije za pretakanje medijskih vsebin.

Audi A6 | Avtor: Audi Audi

Za petino manj škodljivih izpustov

Ponudba motorjev vključuje tri agregate TFSI z močjo od 140 kW (190 KM) do 245 kW (333 KM) ter pet agregatov TDI z razponom moči od 110 kW (150 KM) do 240 kW (326 KM). Vsi motorji izpolnjujejo zahteve izpušne stopnje Euro 6, njihove emisije CO2 so se zmanjšale za do 22 odstotkov. Najučinkovitejši bencinski in najučinkovitejši dizelski motor nosita oznako "ultra": to sta 1.8 TFSI ultra, ki po tovarniških pdoatkih v kombinaciji s povsem novim menjalnikom S tronic porabi 5,7 litra goriva na 100 kilometrov (133 gramov CO2 na kilometer), in 2.0 TDI ultra z močjo 110 kW (150 KM), ki porabi 4,2 litra goriva na 100 kilometrov (109 gramov CO2 na kilometer).

Najzmogljivejši bencinski motor, 3.0 TFSI, je temeljito prenovljen. Tudi motor 3.0 TDI clean diesel, ki je na voljo v dveh različno močnih izvedbah s 160 kW (218 KM) oz. 200 KW (272 KM), so motorni inženirji v marsičem zasnovali povsem na novo. 3.0 TDI clean diesel biturbo doseže moč 235 kW (320 KM). Ta agregat v dodatni izvedbi z močjo 240 kW (326 KM), ki s funkcijo boost kratkotrajno lahko razvije moč 255 kW (346 KM), poganja modela iz posebne serije A6 3.0 TDI competition in A6 Avant 3.0 TDI competition – Audi z njima obeležuje 25. obletnico tehnologije TDI.

Tudi osemstopenjski menjalnik

Visokozmogljivi dizelski motor je kombiniran z 8-stopenjskim menjalnikom tiptronic, vsi drugi motorji pa so kombinirani z novo zasnovanim, lahkim in torno optimiranim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali 7-stopenjskim menjalnikom S tronic. Pri izvedbah s pogonom spredaj je menjalnik z dvojno sklopko razvit povsem na novo in nadomešča menjalnik multitronic. Stalni štirikolesni pogon quattro je pri motorjih z močjo od 200 kW (272 KM) nadgrajen s športnim diferencialom, ki moč aktivno porazdeljuje med zadnjima kolesoma.

Audi A6 | Avtor: Audi Audi


Prodaja bo stekla jeseni 2014. Osnovna cena za limuzino z motorjem 1.8 TFSI bo v Nemčiji znašala 38.400 evrov, osnovni A6 Avant 1.8 TFSI bo stal 40.900 evrov, A6 allroad quattro 3.0 TDI pa 56.650 evrov. Audi S6 bo na voljo za 75.400 evrov, Audi RS 6 Avant pa za 108.900 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.