Pred novembrsko predstavitvijo javnosti na salonu v Los Angelesu je BMW objavil fotografije in podatke serijskega X7, s katerim se bo skušal vriniti med takšne avte, kot sta range rover in mercedes GLS.
Luksuzni bavarski sedemsedežnik ima primarne cilje za občinstvo v Rusiji, ZDA, na Kitajskem in Bližnjem vzhodu, vseeno pa bomo marsikaterega videli tudi v Evropi, morda celo Sloveniji.
Zunanji videz skupne dolžine prek 5,15 metra je napovedala že lanskoletna študija in tudi serijski avto je ohranil pokončne in velikanske ledvičke. Za avto so značilne tudi LED svetila ostrega videza z opcijo laserskih dolgih luči, visoka postava tipičnega suva in zadek, ki ima kar nekaj podobnosti s serijo 7. Zadnja vrata se odpirajo dvodelno. Platišča sežejo od 20 do 22 palcev.
Veliko je kroma, poleg standardne opreme bo na voljo še M sport paket. Znotraj prostornost določa kar 3,1 metra dolga medosna razdalja. Veliko je podobnosti z novim X5, od katerega je X7 daljši za 23 centimetrov. Luksuzno počutje ima glavno besedo, standardna je štiriobmočna klima, mehko zapiranje vrat, tridelno strežno okno ...
Poleg klasične sedemsedežne lahko kupci zaprosijo tudi za 2+2+2 sedežno zasnovo. Prtljažnika je najmanj 326 litrov, pri podrti zadnji klopi pa 740 litrov. Seveda se naslonjala podirajo in dvigujejo električno.
Vgrajevali bodo šestvaljnike, med njimi krono za zdaj nosi M50d s štirimi turbinami, ki največjega bavarca potisne do 100 km/h v le 5,4 sekunde. Ta ima tudi serijsko športno zaporo diferenciala. Velike načrte imajo s priključnim hibridom.
Med opcijami za X7 je off-road paket, seznam tehničnih pripomočkov in ostalega je izredno dolg.
dezurni@zurnal24.si