Električna mobilnost, povezljivost in pilotirana vožnja so osrednje teme koncernskih aktivnosti Volkswagna na razstavnem prostoru v Hannovru, kjer se od 10. do 14. marca odvija CeBIT, najpomembnejši sejem informacijskih tehnologij na svetu.
Audi na svojem razstavnem prostoru s simulacijskim vozilom "James 2025" predstavlja pilotiranje vozila v prihodnosti.
Avto prevzame nalogo vožnje
Analogne instrumente nadomešča kompakten zaslon, ki se v navpični smeri električno pomakne v voznikovo vidno polje – virtualni kokpit. Drugi prikazni instrument, osrednji zaslon, je postavljen na sredino vrhnjega dela armaturne plošče. Ko vozilo pripelje do točke, od koder je mogoča sistemsko odobrena pilotirana vožnja, voznik pritisne na dve tipki na volanskem obroču in avto prevzame nalogo vožnje.
Približno 20 sekund, preden avto pripelje do točke, na kateri bo pilotirane vožnje konec, se armaturna plošča povrne v izhodiščno stanje. Zaslon za pilotirani način vožnje izgine, virtualni kokpit se znova pomakne ven in vozniku z odštevanjem kaže, kdaj bo moral spet sam prevzeti krmilo.
meni pa je všeč, da bodo vsi lahko vozili, tudi slepi in ne bodo vedno odvisni od drugih.
Živ dougcajt.Je pol vseen,če se peljem s taxijem.
Ne maram, dovolj imam te elektronike...