Avto
700 ogledov

Škoda octavia RS zmore zdaj 169 kilovatov moči

Prenovljena škoda octavia RS
1/4
Škoda
Škoda je pred nekaj meseci med objavo prvih fotografij in osnovnih detajlov o prenovljeni octavii sporočila tudi to, da bo v motorni paleti moč najti pet bencinskih in štiri dizelske motorje, od 1,0-litra, do 2,0-litra delovne prostornine in moči od 62 kilovatov (84 KM) do 135 kilovatov (184 KM). Niso pa omenili podatkov o moči športne različice RS. Zdaj so znani.

Zdaj so Čehi predstavili še prenovljeno športno različico RS, ki bo na voljo v karavanski (combi) različici in liftback limuzinski različici. Tako kot pri klasičnem modelu, so tudi pri RS spremenili sprednji del, dobila je nove žaromete (opcijsko v polni led tehnologiji) in črno prednjo masko.

Del RS paketa so aero body kit, večja aluminijasta platišča, (do 19-palcev), športno nastavljivo podvozje (avto je nižji za 15 milimetrov), za tri centimetre širša kolesa zadaj, prilagodljivi amortizerji, zmogljivejše zavore, rdeče zavorne čeljusti, športni izpušni sistem.

Dodelana je tudi notranjost. Škoda je v octavio RS vgradila športne sedeže in volan, ter dodala kopico že znanih asistenčnih sistemov. Fotografije notranjosti še niso objavili.

Več moči za 2,0-litrski TSI

V paleti motorjev za octavio RS sta dvolitrski TSI bencinski motor s 169 kilovatov moči (230 KM) in 350 Nm navora (do je dobrih sedem kilovatov več, oziroma 10 konjskih moči več kot prej) in mehanično nespremenjen dvolitrski TDI dizelski motor s 135 kilovatov moči (184 KM) in 380 Nm navora. Pogon je na prednji kolesi, opcijsko pa na vsa štiri kolesa.

Bencinska različica od 0 do 100 km/h pospeši v 6,7 sekunde, najvišja hitrost je 250 km/h, tovarna pa navaja povprečno porabo goriva 6,5 litra na 100 kilometrov poti. Emisije CO2 so 149 gramov na kilometer poti.

Dizelska različica zmore najvišjo hitrost 230 km/h, z mirovanja do 100 k/h pospeši v 7,9 sekunde, povprečna poraba je 4,5 litra, emisije CO2 pa 119 gramov na kilometer.

V ponudbi sta šeststopenjski ročni menjalnik in sedemstopenjski dvosklopčni DSG samodejni menjalnik.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.