Opozorilni detektor mrtvega kota zagotavlja večjo varnost v prometu. Inovator Peter Korun je ob demonstraciji na poligonu centra varne vožnje AMZS na Vranskem poudaril, da so omenjeni detektor razvili v želji, da se poveča varnost na nezavarovanih železniških prehodih, nepreglednih cestnih odsekih in v garažnih hišah.
V Sloveniji so že postavili šest takih naprav, tri v Celju, po eno pa v Mariboru, Žalcu in Radečah. Napravo se namesti nad že obstoječi prometni znak – ogledalo – ali pa kot samostojen znak. Naprava uporablja dva ali več senzorjev, ki merijo v nevidni kot udeležencev prometa. Ko naprava zazna udeležence prometa na prednostni ter neprednostni cesti hkrati, udeležencu, ki je na neprednostni cesti, poda opozorilo o nevarnosti trka z drugim udeležencem prometa. Naprava posreduje samo v primeru možnosti trka in je vozniki ne smejo dojemati kot semafor. Deluje v vseh vremenskih razmerah, tudi ponoči, zaznava pa že premikanje pri najmanjših hitrostih, tudi pešce in kolesarje.
![Inovator Peter Korun | Avtor: Gregor Prebil](/media/img/4b/02/b39709ccf3d40f5f6b2e.jpeg)
Vodja sektorja prometne policije na Generalni policijski upravi Ivan Kapun je pojasnil, da se največ prometnih nesreč v Sloveniji še vedno zgodi zaradi prevelike hitrosti. Ob tem je postregel s podatkom, da je lani na slovenskih cestah zaradi neupoštevanja pravil prednosti umrlo 20 ljudi, prvič po 20 letih pa so policisti lani zaznali močan upad prometnih nesreč, ki so jih povzročili vinjeni vozniki.
A modeli s telefonom v roki med vožnjo,pa vožnja skozi rdečo,prehitevanje po desni a to ti pa ne gre na živce??Očitno si izpit delel pri Fredu Kremenčku,butl
Neuporabno! Sicer mi gredo pa ostale inovacije v prometu kar močno na živce, ker predstavljajo povsem nepotrebno navlako na cestah... ležeči policaji in elektr. prikaz. hitrosti, ki seveda merijo napačno...press