Do zapestja čez volan
Naslon za glavo dvignemo tako visoko, da je njegov vrh v višini vrha glave. Ob ostrem zaviranju ali trku tako preprečimo nihaj glave prek zaslona, kar lahko povzroči trajne poškodbe ali celo smrt.
Volanski sklop potegnemo iz armaturne plošče. Od voznika mora biti oddaljen toliko, da lahko ta, ko je naslonjen, čez volan stegne roke do zapestja. Hkrati mora voznik imeti pregled nad kontrolnimi signalnimi napravami armaturne plošče. Oddaljenost telesa od volanskega obroča mora biti za list formata A4; toliko prostora potrebuje zračna vreča za varno proženje.
Pravilna drža volana
Volan je treba držati z obema rokama v položaju urinega kazalca 15 do treh. To poleg boljšega obvladovanja avtomobila omogoča proženje zračne vreče med rokami, ki nas tako ne poškoduje. Če volan držimo previsoko, se bomo nanj v kritičnih razmerah upirali, odziv pa ne bo pravilen. Tudi varnostni pas bo nalogo opravil učinkovito le, če ga bomo pravilno uporabili. Spodnji del varnostnega pasu mora pod trebuhom tiščati in ne sme biti ohlapen, kar se zgodi, če debelejših plasti oblek ne odmaknemo stran od telesa; zgoraj pa moramo pas namestiti čez prsni koš ter ramena in ne vratu. Za varnost dodatno poskrbimo tako, da izpraznimo žepe.
Prijavite se na tekmovanje za najbolj varnega oziroma najbolj varčnega voznika!
Imam občutek da to v zvezi z volanom ne velja za vse tipe avtomobilov. No vsaj pri moji 10 let stari kiji ne pali.
Končno eden , ki ima nekaj pametnega , predvsem pa konkretnega in uporabnega za povedati. To so pravilni nasveti voznikom , ne pa Žlenderjevo filozofiranje z " vozite previdno", za katero pa še podministrsko plačo vleče ! !
Odličen članek.