Potem ko so se vozniki več mesecev zmrdovali zaradi dolgih zastojev zaradi del na Ižanski cesti in na nadvozu Ižanska nad južno ljubljansko obvoznico, jih očitno čaka nova nočna mora na istem odseku že letos. Mestna občina Ljubljana je v sodelovanju z Darsom, ki tu nastopa le kot sofinancer, namreč sporočila, da bo (najverjetneje) še letos začela rekonstrukcijo Barjanske ceste od avtocestnega (AC) priključka Center do Ziherlove ceste.
"V postopku je javno naročilo za rekonstrukcijo omenjenega odseka. Po zaključku javnega naročila bo izbrani izvajalec pričel izvajati dela v okviru projekta, predvidoma bo na AC-nadvozu dela pričel v drugi polovici leta 2025. Ker je nadvoz nad AC samo del celotnega projekta prenove Barjanske ceste, bo prenova trajala dve gradbeni sezoni, torej do konca leta 2026," so za Žurnal24 sporočili z Oddelka za gospodarske dejavnosti in promet Mestne uprave Mestne občine Ljubljana.
Že ob zaključku del na Ižanski, ki so trajala zelo dolgo, tudi delna zapora južne obvoznice zaradi del na nadvozu je trajala dlje od predvidenega – več bralcev nas je tedaj opozorilo, da delavcev na nadvozu kljub zapori več dni ni opaziti –, smo se spraševali, zakaj Mestna občina Ljubljana dela na nadvozu Barjanska ni izvedla istočasno kot na nadvozu Ižanska. Tako bi delna zapora na praktično istem odseku bila potreba le enkrat.
"Prenova se ni izvajala v letu 2024, ker je, kot navedeno, obnova nadvoza nad AC del večjega projekta rekonstrukcije Barjanske ceste, tako kot sta bila obnova nadvoza nad AC ter gradnja mostu čez Ižico del širšega projekta ureditve Ižanske ceste s površinami za kolesarje in pešce," so zapisali v odgovoru v Oddelku za gospodarske dejavnosti in promet Mestne uprave Mestne občine Ljubljana.
"Tudi če bi projekt obnove nadvoza nad AC na Barjanski cesti pričeli v letu 2024, ta ne bi bil zaključen v letu 2024, in sicer zaradi drugačnih razmer zapor na dotičnem nadvozu, ki bo moral biti ves čas obnove prevozen za vozila, pešce in kolesarje," so zaključili v odgovoru za naš medij.
Seznam predvidenih del na slovenskih (avto)cestah si sicer lahko ogledate tukaj.
dezurni@styria-media.si
v sloveniji je manjko gradbenih delavcev. to podaljsuje roke. 30 let izkoriscanja pod minimalcem je naredilo svoje. manjka tudi inzenirjev projektantov in nadzornikov
Nekaj jimjeza delat! Aja, moja vinjeta poteče jutri. Nove ne bom kupil nikoli!
Sicer pa bi morda kateri izmed novinarjev kakšen teden pregledoval kakšno gradbišče. In v raziskavo vpoklical še kakšnega projektnega vodjo-gradbenika. Kruto bi morda ugotovil, da 1 bager premakne xx zemlje, 4 bagri pa xxpomnoženo s 4 na 1km trasi in… ...prikaži več pri tem se ne ovirajo. Res je, da se betom brez dodatkov trdi cca 25 dni, da pa se zaradi enega jaška ne dela na 300m trase je pa hecno, pa še veliko cvetk iz gradbišč DARSa.