Corsa GSi je zasnovana na trivratni corsi, a so ji izboljšali šasijo, svoje pa so dodali tudi oblikovalci in strokovnjaki za aerodinamiko ter inženirji zadolženimi za vozno dinamiko, ki so nastavitve dodelovali na progi Nordschleife v Nürburgringu.
Že zunanjost nakazuje na športne gene: športen značaj poudarijo velike odprtine za zajem zraka, predrugačen pokrov motornega prostora, izrazit zadnji spojler in športno oblikovani bočni pragi. S prednje strani je opazna maska GSi z velikim satovjem, Oplov blisk, ki ga obdajata krili, je postavljen v sredino, pokrova zunanjih ogledal iz karbona sta dirkaška. Veliki s kromom obrobljeni oblikovni elementi so prek črnih prečnih delov, ki potekajo čez prednji del, vizualno povezani v vodoravni črti in tako kot črna letev na pokrovu motornega prostora. Velik spojler na robu strehe ustvari dodaten potisk navzdol, športno kromirano izpušno cev obdaja spodnja zadnja obroba v barvi karoserije.
Voznik corse GSi si lahko za doplačilo omisli sedež Recaro, tudi volan je športno oblikovan. K dinamičnosti svoje prispevata usnjena ročica menjalnika in športne stopalke iz aluminija. Pri Oplu izdajajo tudi to, da je podvozje bolj dinamično, zavore z rdečimi zavornimi čeljustmi omogočajo krajšo zavorno pot, platišča so z 18-palčna.
O motorju za zdaj še ni veliko znanega, govori pa se o 1,4-litrskem turbo motorju s 148 konjskimi močmi.