“Corsa je eden naših najpomembnejših modelov v Evropi in predstavlja približno četrtino Oplove skupne količinske prodaje. Odvisno od različice je to idealen avto tako za samske uporabnice in uporabnike, pare in celo za družine,” pravi Peter Küspert, podpredsednik za področje prodaje in poprodaje pri Oplu/Vauxhallu.
Prvo dejanje: 1982–1993
Kot "manjša Kadettova sestra" je corsa A vstopila na trg z ostrimi potezami, dolžino samo 3,62 metra, izjemno majhnim količnikom zračnega upora 0,36 in razširjenimi blatniki v slogu dirkalnika za reli. Glavni oblikovalec Erhard Schnell je ustvaril majhen športen avto z izklesanimi potezami, ki naj bi še posebej nagovarjal ‘hišnega gospodarja’. Nekaj posebnega je bila corsa GSi s 73 kilovatov moči (100 KM), na voljo pa je bil tudi dizelski motor. Kombilimuzini s poševnim ali podaljšanim zadkom in z enim parom vrat so leta 1985 dodali še priljubljen model s petimi vrati. Prodali so 3,1 milijona primerkov corse A.
Drugo dejanje: 1993–2000
Kljub uspehu corse številka ena so se v Rüsselsheimu odločili, da naj naslednica osvoji "ženska srca". Oblikovalec Hideo Kodama se je lotil dela in ustvaril veliko bolj zaobljeno, mehkejšo corso, ki je osvajala tudi z žarometi, ki so bili videti kot bolščeče oči. Corsa B je bila deset centimetrov daljša in prostornejša v notranjosti. V svoj segment je uvedla višje varnostne standarde, vključno z zavornim sistemom ABS, zaščito v primeru bočnega trčenja in prednjimi varnostnimi blazinami. Na nekaterih trgih je bila poleg kombilimuzine na voljo tudi izvedba s podaljšanim zadkom, kupci pa so lahko izbrali celo karavan in dostavnik. Bencinski motorji so že delovali s tehnologijo za vbrizg goriva in katalizatorjem, motor modela GSi je imel 16 ventilov, dizelski motorji pa so dobili turbopolnilnik. Druga corsa je bila prodajnmo še uspešnejša, saj so po vsem svetu prodali več kot štiri milijone primerkov.
Tretje dejanje: 2000–2006
Hideo Kodama je prevzel tudi oblikovanje corse C. Pri risanju njenih potez se je zavestno oprl na predhodnico. Novinka je v dolžino spet zrasla za deset centimetrov, kar je skupaj z daljšo medosno razdaljo omogočilo povečanje prostora v notranjosti. Karoserija je bila prvič povsem galvanizirana. Bencinski motorji ECOTEC s štirimi ventili in novi turbodizelski motorji z neposrednim vbrizgom so zagotavljali več moči ob manjši porabi goriva in nižjih vrednosti emisij – vse različice so že bile skladne s strogim emisijskim standardom Euro 4. Opel je prodal 2,5 milijona modelov corsa C.
Četrto dejanje: 2006–2014
Tako kot pri corsi B sta različici s tremi in petimi vrati tudi tokrat šli vsaka svojo pot: trivratna model je z edinstvenim oblikovanjem v slogu kupeja nagovoril športne kupce, podobno kot originalna corsa A. Petvratna različica je bila prostornejša in osredotočena na družine. Corsa D je bila malenkost krajša od štirih metrov. S tehnologijo ecoFLEX je bila na voljo z učinkovitimi motorji in s sistemom za varčnejšo porabo start/stop. Prodali so 2,8 milijona modelov četrte generacije.
Peto dejanje: od leta 2014 naprej
S 750.000 naročili corsa pete generacije nadaljuje uspešno zgodbo. V različicah s tremi in petimi vrati jo izdelujejo v Oplovih tovarnah v Zaragozi in Eisenachu.