Skupina Volkswagen bo v Srbiji odprla tovarno vozil in zaposlila 5.000 ljudi, smo lahko pretekli teden prebrali v srbskih medijih. Zdaj dobro obveščeni novinarji pri spletnem portalu Automotive News Europe pišejo, da naj bi se Škoda, ki je del skupine Volkswagen, že odločila, kje bo proizvajala svoje najnovejše modele vozil. Izbrala naj bi Srbijo.
Špekulacije o novi lokaciji so v javnost prišle, ko so pri skupini Volkswagen objavili, da iščejo novo tovarno v Vzhodni Evropi, kjer bodo proizvajali modele različnih znamk, ki spadajo v njihovo skupino. Poleg Volkswagna so v skupini še Škoda, Seat, Audi in Porsche.
Šef Škode Bernhard Maier je dejal, da so zmanjšali število kandidatov za proizvodnjo na štiri, vendar pa ni izdal imen lokacij, kjer naj bi proizvajali svoja vozila. "Še vedno smo v fazi analiziranje. To ni lahka odločitev," je dejal na avtomobilskem salonu v Ženevi, a dodal, da bodo dokončno odločitev potrdili v prvi polovici leta.
V tovarni naj bi proizvodnjo zagnali leta 2022. Tako pozno tudi zaradi upora Volkswagnovega sindikata, ki zahteva, da se, preden začnejo vozila proizvajati na novi lokaciji, zapolnijo vse možne kapacitete v tovarnah v Nemčiji, piše nemški časnik Handelsblatt.
V začetku meseca so srbske Večernje Novosti napisale, da bo koncern Volkswagen odprl tovarno v Srbiji, v njej pa proizvajal vozila znamke Škoda in Seat. Spet druga poročila so kazala na to, da favorizirajo Turčijo, vendar pa naj bi jo izločili zaradi ekonomskih težav in padca turške lire, kar je povzročilo strm padec prodaje lahkih komercialnih vozil in osebnih vozil. Zato naj bi se ogreli za Romunijo in Bolgarijo, ki pa zdaj ne bi bila več v igri.
V Srbiji, v Kragujevcu trenutno Fiat izdeluje svojega enoprostorca 500L. Tovarna je bila pred kratkim zaprta dva meseca zaradi manjšega povpraševanja po Fiatovem modelu. Zato pa srbski mediji špekulirajo, da bo Fiat 500L v tovarni v Kragujevcu kmalu priključil novi mali SUV. To naj bi se zgodilo prihodnje leto. Škoda se medtem v svojih dveh domačih tovarnah sooča z največjim povpraševanjem in naročili vozil do zdaj. Lani so v tovarnah v mestih Mlada Boleslav in Kvasiny proizvedli 886.100 vozil, ali 3,1 odstotka več kot leto poprej. Škoda je februarja v tovarni Mlada Boleslav začela izdelovati svoj novi kompaktni model scala, ki zamenjuje model rapid, zdaj pa še mali SUV kamiq.
Maier pravi, da tovarne ne morejo zadovoljiti potrebam po številu naročil. Čakalne vrste se daljšajo. "Trenutno smo še vedno omejeni s kapaciteto proizvodnje," pravi šef Škode.
Skupina VW se je odločila za reorganizacijo evropske proizvodnje, s ciljem osredotočiti se na proizvodnjo električnih vozil na domačih tleh v Nemčiji.
Ne me jebat,VW je na poti propada,če jim bojo trofazni izdeloval avtomobile?Še je živ spomin na Yugota in Z-101?Vse je blo narejeno po sistemu "ponedeljkovega" avtomobila!
da bi jim le uspelo, v Sloveniji so poskušali številni ampak je korupcija prevelika, Audi Gyor je imel namen v prekmurju in pristali bi celo v okolici maribora. BMW je bil pripravljen urediti in razširiti TAM, in tudi Mercedes je… ...prikaži več želel lokacijo v okolici maribora in pristali bi na lokacijo ki bi jo država določila, ampak ni bilo nič iz tega in so povečali tovarno motorjev v Madžarski.
Srbi nimajo Združenja Rovo in Gorazda Marinčka!