GLK je po prenovi dobil nekoliko zaobljene linije, ki naj bi ga po modernosti približale konkurenčnima BMW X3 in audi Q5. Morda oglatost niti ni slabost, saj je na cesti mogočen in ga ni moč spregledati, tudi zaradi novih dnevnih LED-luči spredaj in zadaj. Posebnež vsekakor je.
Se mu pa zato znotraj v primerjavi z nemškima premium konkurentoma poznajo leta, saj pri GLK še vedno prevladujejo ostri in odsekani robovi, prav tako pa ne daje občutka, da sedimo v povsem novem avtomobilu.
Veliko je črne plastike, ki ponuja toplo-hladne občutke, manj prestižen kot pri konkurenci je tudi sredinski ekran. Tako se moramo pri vzvratni vožnji zanašati na pogled na svetlobne senzorje, nameščene nad klopjo zadaj; vozniku bolj prijazen in uporaben bi bil prikaz na ekranu ali kombinacija s parkirno kamero. Zato pa bodo bolj navdušeni tisti, ki parkirajo s kljunom naprej, saj se ob padcu hitrosti pod 10 km/h spredaj in z boka hipoma aktivirajo senzorji, ki lahko preprečijo morebitne buške.
Rok z volana ni treba umikati
Lepši izgled pričarajo novi zračniki, ki smo jih spoznali že v novem razredu A in B, in nimajo le lepotne funkcije, ampak so tudi praktični zaradi natančnega usmerjanja zraka, ki ob pomoči dobro delujoče klime tudi pozimi hitro ogreje s centimetri razkošno kabino. Potniki se namreč udobno počutijo tako spredaj kot zadaj. V drugi vrsti je s prostorom radodaren v višino, klop je limuzinsko udobna, zato pa nekaj prostora zmanjka za kolena.
Prtljažnik s 450 litri osnovne prostornine zaostaja za konkurenco, a ostaja družinsko uporaben, z X3 in Q5 postane bolj primerljiv, ko podremo klop. Takrat dobimo zajetnih 1.550 litrov prostora.
Vrhunsko udoben
A bolj kot našteto GLK svoje prednosti v primerjavi s konkurenco skriva očem. Čeprav gre za športni terenec, je občutek sedenja bolj športen, tudi vstopanje na prednja in zadnja sedeža je zaradi nekoliko nižje karoserije v primerjavi s predhodnikom lažje.
Se pa zaradi nižjega težišča ne vozi tako športno kot BMW, kar tudi ni njegov namen. Pri Mercedesu so vedno stavili na udobje in tudi v tem primeru je tako. Udobje se začne že pri kultiviranem 125-kilovatnem motorju, ki je v mirujočem stanju skoraj neslišen, med vožnjo in pri višjih hitrostih pa je količina zvoka, ki zaide v notranjost, minimalna.
Turboluknjo v nizkih vrtljajih s pomočjo avtomatike lepo skrije, je pa sedemstopenjski samodejni menjalnik preveč umirjen, kar bodo kot slabost čutili bolj dinamični vozniki, ki si bodo zaradi zelo informativnega volana in natančnega podvozja želeli več.
Odziven štirikolesni pogon
Mercedesov pogon 4-matic moč med oba kolesna para razporeja v razmerju 45 : 55, tudi tu pa pogon ob pomoči številnih elektronskih pomagal glede na oprijem spreminja delitev moči med obema kolesnima paroma, ob tem pa deluje kot delna zapora diferenciala. V praksi na hitro spreminjajoči podlagi reagira hitro, enako pa velja za vožnjo po delno zasneženem, delno suhem cestišču (predvsem v zimskem času).
Poraba je z 7,6 litra v razrednem povprečju, bi pa znala biti med aduti cena, saj testno vozilo tudi z dodatno opremo, ki med drugim vključuje aktivni parkirni asistent, komfortni multifunkcijski volan, kromirane in lesene dodatke ter 17-palčna platišča s petimi prečkami, ne presega 50 tisočakov.
Podatki o vozilu: (Mercedes-benz GLK 220 CDI 4matic)
Motor: dizelski, štirivaljni
Prostornina: 2.143 cm3
Največja moč: 125 kW (170 KM) pri 3.200 vrtljajih
Najvišji navor: 400 Nm med 1.800 in 2.800 vrt./min.
Testna poraba: 7,6 litra/100 km (mešani cikel), izpust 161 g CO2/km
Zmogljivosti: 205 km/h, 8,8 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.528 x 1.840 x 1.683, medosna razdalja 2.755
Prtljažnik: 450/1550 litrov
Cena: 44.150/49.100 evrov