Na zunanjosti izstopa predvsem sprednja maska, ki napoveduje oblikovne smernice prihodnjih modelov in je večja in bolj oglato trapezasta kot doslej, vanjo pa je integriran tudi Fordov modri oval. Oblikovalci so preoblikovali tudi pokrov motorja in precej dvignili prednji del, na katerem izstopajo tudi novi led žarometi, ki so lahko tudi matrični.
Športna fiesta ST je poleg tega dobila tudi bolj agresivni prednji odbijač s črno sijajno mrežo s satastim vzorcem in srebrnimi dodatki. Pri Fordu so tudi opustili sedeže Recaro in jih nadomestili z lastnimi. Terenski vožnji naklonjena fiesta active je po drugi strani dobila masko z navpičnimi letvicami ter plastične zaščitne obloge.
Na bokih ni velikih sprememb, z izjemo nekaj novih kolesnih platišč, zadnje luči so dobile temne podtone, nekaj pa je tudi novih karoserijskih barv. Iz ponudbe je izginila posebna različica vignale., ki so jo spremenili v paket, ki je na voljo z drugimi različicami.
Digitalni merilniki
Notranjost fieste se ni veliko spremenila, vendar pa so vozniku in potnikom na voljo nove varnostne in infozabavne tehnologije. Med najpomembnejšimi novostmi je gotovo prilagodljivi 12,3-palčni zaslon pred voznikom, ki prikazuje digitalne merilnike in druge podatke in so mu namenili tudi grafiko, ki se spreminja v skladu z načini vožnje.
Med asistenčnimi sistemi izstopa »Wrong Way Alert«, ki s pomočjo podatkov iz video kamere za vetrobranskim steklom in navigacije voznika opozori, če vozi v napačno smer.
Osrednji za dotik občutljivi zaslon je ostal enak kot doslej, prav tako tudi infozabavni vmesnik SYNC3, vendar pa ima nekaj dodatkov, med drugim tudi sistem »Rear Occupant Alert«za opozarjanje voznika, da na zadnjem sedežu ne pozabi otrok ali ljubljenčkov.
Motorna paleta je bila osvežena že lani in jo v osnovi sestavlja litrski turbobencinski trivaljnik z močjo 100 'konjev'. Nad njim je litrski turbobencinski motor z 48-voltnim blagim hibridom in močjo 125 ali 155 'konjev', v vrhu pa sedi fiesta ST z 1,5-litrskim turbobencinskim trivaljnikom z močjo 200 'konjev ter navorom 320 njutonmetrov, ki do 100 kilometrov na uro pospeši v 6,5 sekunde.