BMW je v novi generaciji svojega štirisedežnega kupeja serije 4 dal povsem razpoznaven značaj in ga je izrazito ločil od limuzine serije 3. Izstopata predvsem veliki ledvični spredaj, ki sta sicer videti manjši kot na študiji, a se kljub temu raztezata čez večino sprednjega dela skoraj do spodnjega roba.
Velika sta tudi stranska vstopnika za zrak, po drugi strani pa eleganco poudarjata tanka razpotegnjena žarometa ki segata skoraj do vdolbin za prednji kolesi. LED žarometi so serijski, za doplačil pa bodo na voljo tudi laserski LED žarometi, ki bodo pri hitrostih nad 60 kilometrov na uro svetlobni snop podaljšali na 550 metrov in dinamično sledili cesti.
Občutno večji
Za bočno silhueto so značilni kratki previsi, dolga vrata brez okvirov šip, vitki stebrički, nizke šipe in tekoča strešna linija, zadaj pa velike površine prekinjajo tanke slogovno oblikovane led luči s svetlobnimi letvami.
V primerjavi s predhodnikom je novi BMW serije 4 coupé občutno večji. Z dolžino 4,768 metra je od njega daljši za 128 milimetrov, s širino 1,852 metra je 27 milimetrov širši, medosna razdalja pa je za 41 milimetrov narasla na 2,851 metra. Z 1,383 metra je od predhodnika višji »le« za šest milimetrov in tudi 57 milimetrov nižji od limuzinskega BMW serije 3.
Konstruktorji so razširili tudi koloteke, k bolj zanesljivim voznim lastnostim pa bosta pripomogla tudi 21 milimetrov nižje težišče kot v limuzini serije 3 in enakomerna razdelitev mase med obema premama v razmerju 50:50. Nastavljivi blažilniki bodo serijski, za doplačilo pa si bo lahko lastnik omislil tudi trše nastavljeno dinamično M športno podvozje v povezavi z okrepitvami karoserije in športnim volanom. Izbral bo lahko tudi modre ali rdeče zavorne čeljusti in športni diferencial z zaporo.
Usmerjen k vozniku
Kot pravijo pri BMW, bo zasnova štirisedežne notranjosti usmerjena predvsem k vozniku, ki mu bosta na voljo 12,3-palčna digitalna instrumentna plošča s 3D vizualizacijo in do 10,25-palčni osrednji zaslon s pestrim naborom upravljanja. Novi so tudi usnjeni športni volan in športni sedeži, v primerjavi s predhodnikom pa so izboljšali tudi zvočno in toplotno udobje v notranjosti. Projekcijski zaslon podatke na vetrobransko steklo pred voznikom projicira na 70 odstotkov večjo površino.
Razširjen je tudi nabor sistemov za pomoč vozniku z doplačilnim sistemom »Driving Assistant Professional«, ki vključuje funkcije, kakršne so asistent za krmiljenje in ohranjanje vozila na voznem pasu s funkcijama aktivne navigacije in samodejnega vzpostavljanja reševalnega pasu.
Pet različic
Sprva na voljo pet pogonskih različic. V vrhu ponudbe bo 275-kilovatni vrstni šestvaljnik v različici BMW M440i xdrive coupé, ki bo deloval v kombinaciji z 48-voltnim blagim hibridom, ki bo motorju pomagal z osmimi kilovati instantne moči. Poleg tega bosta na voljo še dva turbobencinska štirivaljnika, 135-kilovatni v BMW-ju 420i coupé in 190-kilovatni v BMW-ju 430i coupé, prav tako pa tudi turbodizelski štirivaljnik z močjo 140 kilovatov v BMW-ju 420d coupé z zadnjim ali štirikolesnim pogonom. Marca 2021 se jim bosta pridružila še turbodizelska šestvaljnika.
Ni sam odbit je odbita grdoba.
Dobrodošli na najboljšem spletnem mestu za zmenke == Hosset.Com