Leta 2014 so bili vse prej kot rožnati časi za Citroën. V klasičnih razredih je izgubil stik s konkurenti, v njegovih modelih pa bi zaman iskali duh inovatorstva oziroma tiste drugačnosti, po kateri je znamka slovela. Obenem so imeli še hude glavobole kam s presežnimi kapacitetami. Tovarna v španskem Villarealu je bila tik pred tem, da za vedno zapre vrata.
V tistih težkih časih so pri Citroënu zmogli poenotiti ideje in dokazati, da znajo biti še vedno drzni ter avantgardni. Nastal je citroën C4 cactus, posebnež zaradi enostavne, a ljubke in uporabne zasnove. Z eno nogo že križanec, z drugo še vedno običajna kombilimuzina. Njegov zaščitni znak so postali "airbumpsi" velike vratne obloge, zaradi katerih je izstopal, pa še varovale so ga na parkiriščih. Ni pretiraval z udobjem, zanašal se je na ekonomsko ugodne, a delujoče rešitve. Na primer na obliko ročajev v notranjosti ali pa odpoved zadnjim dvižnim steklom. Ali pa na drugi strani šobe za pranje stekla, vgrajene v metlice brisalcev, kar je bila takrat posebnost celo med premijskimi vozili.
Ker so uspeli ohraniti ceno dovolj nizko, je avto v naslednjih letih postal velik hit, stroji v španski tovarni so delali s polno paro, Citroën pa si je prav s cactusom močno popravil načeti ugled in pridobil na samozavesti.
S prenovo boljši, a tudi dražji
Leta 2017 je sledila prenova, s katero je avto izgubil veliko prikupnega gizdalinstva, a je dobil tudi nov tip inovativnega udobnega vzmetenja, pa fotelj spredaj namesto že tako udobnih sedežev. Citroën ga je po ukinitvi modela C4 celo promoviral kot konkurenta golfu, meganu in ostalim zvezdam nižjega-srednjega razreda.
A zaradi višje cene in delne izgube samosvojega videza je prodaja upadla, spremenile so se tudi strategije v koncernu PSA.
Že nekaj časa vemo, da bo C4 cactus po vsega eni generaciji vzel slovo. Napraviti mora prostor na trgu za povsem novega C4 in njegovega električnega brata ë-C4, hkrati pa tudi prostor v tovarni v Villarealu, ki jo je pomagal ohraniti.
Pred kratkim so po poročanju Autoweeka izdelali zadnjega cactusa, tako da novih poročil ne pobirajo več. Na voljo so le še vozila iz zaloge, tudi pri slovenskih trgovcih. Na trgu rabljenih pa utegne cactus čez leta doseči status, kot ga v zadnjih 30 letih ni dosegal noben drug model Citroëna.
www︎.︎ictec︆.︆net - oddličen prrojekt za odrrasle, ki želikko najti partnerja za seks
www︎.︎ifpls︆.︆net - odličen prrojekt za odrasle, ki želijo najti partnerja za sseks