Avto
2 ogledov

Tehnologija A8 je pristala

Novi A8 med drugim prinaša IR-sistem za prepoznavo pešcev, avtomatsko prilagodlj
1/64
Žurnal24 main
Novi audi A8 je rojen. Večji, tehnološko naprednejši in udobnejši kot katerikoli predhodnik in kot le redkokateri tekmec.

Predstavili so ga v Miamiju na tednu avtomobilskega dizajna. Na prvi pogled oziroma kot smo pri nemški znamki že vajeni, gre pri obliki bolj za evolucijo kot revolucijo. Vseeno pa tisti, ki so ga lahko videli v živo, trdijo, da gre za impresivno podobo, ki ji svoj čar daje nizka, a mogočna silhueta in LED-svetila. Za doplačilo namreč v LED-svetlobi svetijo tudi glavne luči, kar je novost v razredu luksuznih vozil.

LED-svetila poglavje zase
Na spodnjem delu sprednjega žarometa je lok 22 LED-svetil, ki so namenjena dnevni vožnji, in še 22 za smernik. Nad lokom sta locirani dve močni LED-svetili s tako imenovanim asistorjem. Ta reflektorski sistem skrbi za samodejno preklapljanje med dolgim in kratkim snopom, s pomočjo asistorja pa generira še svetlobo za vožnjo po avtocestah in dodatno svetlobo v zavojih. Celoten svetlobni sistem potrebuje posebno hlajenje.

Prednosti v primerjavi s ksenonsko svetlobo je več, trdijo pri Audiju. Svetloba pri temperaturi 5.500 K spominja na dnevno svetlobo in je za oči prijaznejša, prav tako pa zasenčeni žarek porabi le 40 W energije na enoto LED, kar je manj od ksenonskih luči.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

Tudi pod aluminijastim ogrodjem se skriva bogastvo originalne tehnologije. Že omenjena svetila snop prilagajajo v povezavi s podatki navigacijske naprave, multimedijski vmesnik MMI med drugim prepoznava ročno pisavo (destinacijo v navigaciji vpišete kar s prstom ...), nov je osemstopenjski Tiptronic menjalnik ter izboljšan 4,2-litrski FSI V8 motor, ki po novem zmore 347 kW (472 KM), a je hkrati za 15 odstotkov varčnejši od predhodnika iste dimenzije. Avtomobil s tem motorjem prvo stotico prekrije v 5,7 sekunde, najvišja hitrost je standardno omejena na 250 km/h. O ostalih motorjih bo več znanega v prihodnje.

 

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Že omenjena aluminijasta školjka je tako ukrojena, da znaša koeficient upora vsega 26. Seveda bo za najzahtevnejše lastnike (bolje rečeno potnike) na voljo tudi podaljšana različica, zračno vzmetenje je standardno, za doplačilo je na voljo dinamično krmiljenje.

Pri Audiju trdijo, da so ustvarili enega najpopolnejših avtomobilov doslej, ki je po merah večji od konkurence (5137 mm x 1949 mm x 1460 mm, medosna razdalja 2992 mm), a ima hkrati zaradi nizke višine športnejšo konotacijo. Evropejci bomo novega Audijevega zastavonošo lahko prvič v živo občudovali v Ženevi.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.