Le redki zaljubljenci v avtomobile, starejši od 30 let, še niso slišali za Abarth, slavno znamko, ki si je ime in ugled pridobila na avtomobilskih dirkah in predelavah serijskih štirikolesnikov, večinoma Fiatovih, ter z izdelavo posebnih kit dodatkov in izpušnih sistemov za povečanje moči motorja.
Ime Abarth, ki je nekdaj veljalo za pojem v avtomobilizmu. Začetni uspehi in mit o škorpijonu, prepoznavnem logotipu, ki je krasil vse predelane avtomobile, temeljijo na delu Carla Abartha, enega od genialnih inženirjev, ki so zaznamovali avtoindustrijo. Leta 1908 na Dunaju rojeni Karl Abarth je v svojem življenju dosegel velik uspeh v različnih pogledih motošporta, in to po zaslugi lastne inženirske genialnosti ter občutka za inovacije.
Leta 1971 je Abarth postal del Fiat Auta, zadnji avtomobil, pri razvoju katerega je Carlo Abarth dejavno sodeloval, pa je bil A112 abarth. V osemdesetih letih se je zgodba o Abarthu nadaljevala z modelom 131 abarth, s katerim je Walter Röhrl zmagal na svetovnem prvenstvu v reliju leta 1980.
Danes sta v ospredju dva modela, abarth 124 spider in abarth 595, ki smo ga v prenovljeni različici preizkusili le dobrega pol leta po testu predhodnika, ki si ga lahko preberete tukaj. Mali škorpijon je še naprej na voljo tako z dvižnimi vrati zadaj, kot tudi dvovratni kabriolet, ki smo ga vzeli pod drobnogled.
Abarth 595: Žepna raketa s samosvojim značajem
1/37
Pri Abarthu so prenovili svojega malega škorpijona 595. Preizkusili smo kabriolet 595 turismo. Zaradi posodobljenega motorja je še zmogljivejši in hitrejši. Glavna novost v kabini je posodobljen zabavno-informacijski sistem. Cena ostaja zasoljena.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.