BMW serije 3 in 4 smo preizkusili v večini kombinacij, in teh ni malo. Tokrat sem bogato opremljen model 420d gran coupe s štirikolesnim pogonom xdrive izkoristil za preizkus nove tehnologije. Znajo Bavarci narediti boljše sisteme od cenejših proizvajalcev, sem se vprašal pred testom?
Paket M sport je za tiste, ki jim je bliže dinamika in luxury line za tiste, ki prisegajo na bolj eleganten prihod. Dvolitrski turbo dizel je racionalna izbira za tiste, ki še nimajo dovolj privarčevanega za bolj zmogljive motorje, štirikolesni pogon pa varna izbira. Cena je odvisna od želja kupca. V našem primeru je segla do 67 tisočakov.
Na prvi pogled že ime - gran coupe ali veliki kupe, nakazuje, pa tudi številka, 4, da je štirica bolj prestižna od klasične serije 3. Po eni strani je dobro, da so ga z imenom ločili od trojke, saj se podobnega recepta poslužuje tudi audi s kupejevskim A5.
BMW 4 je zaviral in speljeval namesto nas
1/20
Tehnika zna že danes v marsičem nadomestiti voznika. V BMW serije 4 gran coupe smo preizkusili nekatere napredne sisteme. Delujejo odlično, vozilo samo zavira in se tudi ustavi, nato pa spelje. Voznik zna to še vedno narediti z večjim občutkom.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.