Vožnja v dirkaškem simulatorju vožnje je kar naenkrat postala resničnost. Za nekaj kratkih dni je v našo garažo zavil ioniq 5 N. Premalo, da bi z njim na pisti do zadnjega milimetra zradirali gume, dovolj, da nam je namignil, za kako zmogljiv ter '365/7' uporaben avto gre.
Športni avti so lahko takšni in drugačni. Danes se delijo predvsem na bencinske in električne. Ioniq 5 N je trenutno najboljša kombinacija obeh svetov - bestialni zvok, sunki v ledja ter 4x4 zavarjenost ob podlago na eni strani ter tisti raketni pospešek s hipno električno odzivnostjo ter možnost neskončnih računalniških nastavitev na drugi. Vse skupaj pa bistveno ceneje in uporabnejše od avtov, ki jih je sposoben ponižati.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Strokovnjak Leban?? A za ta gromozanski denar ponujajo to grdo skropucalo? Notranjost spet katastrofalna. Govorite in kažete zgolj neke malenkosti. Šminkerske, nepotrebne stvari. Da bi pa govorili res o nekih tehničnih posebnostih, tega pa seveda ni. Za ta denar bi… ...prikaži več moral avto imeti vsaj samodejni preklop in izklop dodatne osi, pa bolj udobno notranjost, pa recimo obisk servisa enkrat na 5 let, pa veliki servis na 200000 km in še in še. Nepotrebna elektronika trapastih opozoril pa ni nujna??
Zakaj Rimacu ne gre? Športni avto brez glasa je kot pička brez gretja!