Hyundai je pred leti v Evropi imel tucsona, ki ga je zamenjal z ix35, lani pa novi generaciji kompaktnega športnega terenca spet nadel prepoznavno ime. Tucson je že res staro ime, a je v primerjavi z i35 vse novo ali temeljito dodelano. Z glavnimi konkurenti se lahko bok ob bok pomeri v domala vseh segmentih. Preizkusil sem bogato opremljenega tucsona z ročnim menjalnikom in 1,7-litrskim turbodizelskim motorjem.
Hyundai ix35 ni bil dolgo "med živimi," le eno generacijo - vsaj kar zadeva ime. Tucson je namreč nova generacija ix35, ki je bil pri nas priljubljen športni terenec srednjega razreda. Kljub temu Hyundai s tucsonom začenja novo zgodbo in to v času, kot so C suvi v Evropi in pri nas priljubljeni, kot še nikoli. Tudi zato je tucson veliko bolj zrel in resen, prostoren, uporaben in vozen, kot je bil ix35 - takšen, kot mora športni terenec danes tudi biti. Sem pa kakšno stvar tudi pogrešal.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Prednja sedeža sta nas mrzlega febuarja nista hitro ogrela, vendar bi zadoščala že prva stopnja gretja, kmalu postne kar preveč vroče – kdo razume ta stavek, ki je ne le poln slovničnih napak, ampak tudi nesmiseln? Sedeži pa tudi hladijo,… ...prikaži več to bo treba preizkusiti v polenti vročini – kar veselo v polento. čeprav je vse vgrajeno kakovostno, šlamparije ni bil opaziti – jaz bil opaziti šlamparijoDeluje veliko bolje, kot, če se slika – ljubim, vejice, povsodPrepriča pa tudi resolucij slike – a? a? res?