Avto > Testi
4202 ogledov

Kombinacija udobja, praktičnosti in sorazmerno ugodne cene

Fiat Tipo Cross
1/32
Saša Despot
Fiat tipo je že dodobra uveljavljeno ime med kombilimuzinami in karavani spodnjega srednjega razreda, a to ne pomeni, da ne more prinesti še kaj novega.

Terenske zmogljivosti, denimo. Z zadnjo prenovo je namreč Fiat tipu namenil tudi različico terenskega videza. Imenuje se cross in v enačbo vnaša veliko okrasne oziroma zaščitne črne plastike.

Fiat Tipo Cross Avto Terenski tipo cilja na kupce tradicionalnih vozil

Fiat Tipo Cross | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Ta mu omogoča precej bolj robusten videz od navadnega kombilimuzinskega tipa, ki je sicer s prenovo predvsem spredaj postal precej drugačen. Pri tem imam v mislih predvsem novo masko kjer se namesto okroglega loga bohoti novi napis fiat.

Fiat tipo karavan Test: tipo karavan Avto Karavanski fiat tipo je uporaben, ni pa več tako poceni

Fiat tipo cross pa se od navadne kombilimuzie loči še po nečem. Njegovo dno je namreč malce višje od tal. Tipo cross zato ni ravno terenec, niti športni terenec, vendar pa se lahko z njim vseeno odpeljete malce dlje. Gotovo se bolje počuti na makadamsko cestah, tudi če te niso najbolj kakovostne, denimo na poti do vikenda na manj razvitem podeželju ali pa do oddaljenega parkirišča v hribih.

Fiat Tipo Cross | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Sicer pa je fiat tipo cross enak kombilimuzinskemu tipu. Za tega smo že pred osvežitvijo ugotavljali, da predvsem v notranjosti deluje malce zastarel, kar velja predvsem za temne trde materiale, v katerih je urejena potniška kabina.

Posodobitev informacijske tehnike

A po drugi strani so sedeži udobni, prostor je razkošno odmerjen in tudi za prtljažnik ga ne ostane ravno malo. Da gre tudi tipo v korak s časom, dokazuje predvsem digitalna armatura plošča, ki je ob prenovi nadomestila analogne merilnike. Predvsem pa to dokazuje zadnja generacija infozabavnega sistema uconnect z zaslonom, ki ni le večji in nima le grafike z večjo ločljivostjo, ampak je tudi bolj odziven. In tudi sistem deluje veliko hitreje in bolj zanesljivo, kot smo bili vajeni pred njim.

Fiat Tipo Cross | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Fiat Tipo Cross | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Ko gre za podvozje, hitro ugotovimo, da je tipo precej mehko nastavljen avtomobil, kar zaradi višje oddaljenosti dna od tal v crossu pride še bolj do izraza. A kljub izrazitejšemu nagibanju so vozne lastnosti povsem dobre in predvidljive, solidno natančen pa je tudi volan.

fiat 126 bolhca Avto Uganete, kateri avto praznuje abrahama?

Dizelski motor

Solidna pa je tudi pogonska tehnika, ki jo sestavljata šeststopenjski ročni menjalnik in 96-kilovatni turbodizelski motor. Gre torej za klasično ureditev, ki je nekoč prevladovala v avtomobilih tipovega razreda, danes pa je žal v nemilosti odločevalcev, zato se dizelski motorji hitro umikajo bencinskim in eektričnim. A gre za dobro pogonsko kombinacijo, ki zagotavlja dovolj moči in odzivnosti v vseh primerih, poleg tega pa je ugodno nizka tudi poraba goriva.

Fiat Tipo Cross | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Kaj bi torej na koncu lahko povedali o tipu? Če ste med tistimi, ki jih malce arhaična ureditev avtomobila ne moti, ta navsezadnje izhaja tudi iz tega, da so si ga zamislili kot kombinacijo avtomobila za razvite in nerazvite avtomobilske trge, bi gotovo lahko bil kandidat za prostor v vaši garaži . Navsezadnje prinaša kombinacijo solidne tehnike, udobja, praktičnosti in sorazmerno ugodne cene.

Fiat 500e Posebna vrata Avto 3+1 je formula tretjega električnega fiata

Fiat Tipo Cross | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Fiat tipo cross 1.6 multijet 16v

Motor: turbodizelski, štirivaljni, 1.598 ccm

Največja moč: 96 kW (131 KM) pri 3.750 vrtljajih

Največji navor: 320 Nm pri 1.500 vrtljajih

Zmogljivosti: 200 km/h, 10,5 sekunde od 0 do 100 km/h

Dimenzija (D x Š x V v mm): 4.386 x 1.802 x 1.556, medosna razdalja 2.638

Prtljažnik (v litrih): 440

Poraba: 4,7 l/100 km (kombinirani cikel WLTP), izpusti CO2: 125 g/km

Cena v evrih: 24.830

Fiat Tipo Cross | Avtor: Saša Despot Saša Despot
 

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.