Mazda je z mazdo 6E dokončno vstopila na področje elektromobilnosti, a to ne pomeni, da so opustili razvoj motorjev z notranjim zgorevanjem. Prav nasprotno. Preskusili smo mazdo CX-30 z 2,5-litrskim bencinskim štirivaljnikom.
Ta je po vrhu vsega atmosferski motor, torej si pri delovanju ne pomaga s turbinskim polnilnikom, ampak zrak neposredno sesa iz okolja. Kako se obnese v času, ko prevladujejo turbo motorji, ki jim prisilno polnjenje vstopnega zraka zagotavlja bliskovito odzivnost?
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Za tak avto in današnje cenike je kar spodobna cena, se mi ne zdi navita...
Da necbo pomote-tudi sam imam Mazdo. CX-5 2,5 194G 2022...a nekje ste ga krepko pihnili mimo-že na začetku članka...."turbo,ki zagotavlja bliskovito odzivnost". Kot da bi rekel "moj črni konj je bele barve".. Atmosferci so odzivnejši če primerjaš po performansah približno… ...prikaži večo enaka motorja (moč,navor in potek navora). V tem je lih fora novega G140 motorja....zadovoljiva moč,in zahvaljujoč kubaturi visok navor,ki kmalu naraste....in brez turbo-luknje.
Down sizing motorjev se je že v začetku pokazal za navadna jajca. miljon turbin zato da iz 1000 kubikov pocuka 160 konjev je bolano. Poraba je ogromna in življenska doba motorja kratka.