Največji mini vseh časov. Bi ga sploh še lahko imenovali mini, saj je 30 odstotkov daljši od originalnega cooperja? Pa še clubman povrhu s šestimi vrati, štirimi konvencionalnimi za dostop do prve in druge vrste sedežev in še dvoje krilnih vrat na zadku.
27 centimetrov je clubman daljši od Minije klasike, kar se še kako pozna pri prevozu prtljage in potnikov, poznajo pa se tudi dodatni trije centimetri v širino.
Kot prvo, odpade neugodno stegovanje mimo prednjih sedežev na zadnjo klop in tudi mukotrpno vstavljanje otroških sedežev in otrok na zadnje sedeže. Tudi odrasli ne bodo imeli težav s sedenjem in vstopanjem na drugo klop. To je s pomočjo dodatnih bočnih vrat povsem enostavno, a se je treba še vedno konkretno skloniti. Še vedno je to nizek avto, med vožnjo imamo občutek, da je tik pod našimi zadnjicami asfalt. Prtljažnik je s 360 litri prostoren kot v vozilih C kompaktnega razreda, a je predvsem globok z (pre)nizkim odlagalnim dnom, zato se je treba nadpovprečno sklanjati, ko ga nalagamo. Obdelan je odlično, obe krili vrat se odpirata s pritiskom na stikalo ključa. Mehanizem za zapiranje je precej trd. Vrata je treba dobro zaloputniti, saj se lahko kaj hitro "nevede" odprejo sama od sebe.
Mini clubman z 4,25 metra in 360 l prtljažnikom cilja na družine
1/14
Mini z modelom clubman ponuja avto, ki v dolžino meri 4,25 metra, prtljažnik s krilnimi vrati, ki se jih odpira s pritiskom na ključ, pa pogoltne že 360 litrov prtljage. Podatka s katerim cilja na družinsko uporabnost, pri čemer je z dvolitrskim štirivaljnikom z 140 kilovatov moči (190 KM) ohranil veliko mero zabave med ovinki. Test.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Sem mnenja da so ga zasrali... vem da pri prejšnjih generacijah so vsi bentili nad "zadnjimi" vrati, vendar ravno ta del in direktna povezljivost s 3v COOPERjem je bil po mojem mnenju glavni adut. Šlo se je le za to,… ...prikaži več da če si potreboval malce bolj uporaben Cooper si vzel Clubmana. Škoda...