Avto > Testi
179 ogledov

Peugeot 308 SW, poligon, dirkač, dva menjalnika in štoparica

Peugeot 308 SW
1/21
Saša Despot
Slovenski reli drirkač Rok Turk je na poligonu Centra varne vožnje Blagomix – Logatec odpeljal tri hitre kroge z dvema karavanskima peugeotoma 308 SW. Eden je imel ročni, drugi samodejni menjalnik. S katerim je bil hitrejši?

Samodejni menjalniki so v ZDA priljubljeni že desetletja, v Evropi in pri nas pa se dodobra uveljavljajo šele v zadnjih letih. V vozilih premium proizvajalcev so postali skoraj standardni, pri volumenskih proizvajalcih, kot je Peugeot, pa je preskok nastal zadnja leta, ko so avtomatiki postali tudi cenovno bolj privlačni. Mesečni obrok za  vse modele 308 1.6 BlueHDi (120 KM) z ročnim ali avtomatski menjalnikom je trenutno izenačen na 119 evrov.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 6
  • novispenjac 12:21 19.april 2016.

    se ne reče potem temu prikrito oglaševanje? Finance lepo napišejo, da ima nek članek elemente oglaševanja...

  • veber 11:39 19.april 2016.

    Gre za serijo testov, ki jih objavljamo. Pred časom smo imeli članek, da ima avtomatski menjalnik nekaj višjo porabo kot samodejni menjalnik. Sodelujemo pa pri pripravi člankov s Peugeotom, ki posodi avtomobila.

  • popokatopetl 11:33 19.april 2016.

    Sicer so avtomatiki čist vredu, en najbolj uporabnih kosov avtomatike v lajfu, razen za tiste ki vidijo višji smisle lajfa v šaltanju ene ročke. Je pa z njimi en specifičen evropski marketinški problem: firme jih hočejo na vsak način reklamirat ...prikaži več kot da z njimi ni nobenega servisa in stroškov. To potem drži v garancijski dobi... potem pa enkrat crkne in je praktično ekonomska totalka. V Ameriki je normalno da se mu redno menja olje in filter, pa serviserja zlahka najdeš. Pri nas se jih pooblaščenci nočejo dotikat, če na vso silo hočeš menjat olje ga prodajajo po zlatarskih tarifah, filtra pa evropske izvedbe tipično sploh nimajo dostopnega. Moraš poiskat specializiranega mehanika in redno skrbet, priporoča se menjava olja na 60kkm, ni da bi bankrotiral.