Če sem bil pri testu Zoe z osnovno baterijo še precej skeptičen glede nakupa električnega avtomobila, so me Francozi tokrat presenetili - v nekaterih pogledih. Če pustimo Teslo ob strani, sem že nekaj let mnenja, da se bo razcvet za elektriko začel takrat, ko bo imel avtomobil s sprejemljivo ceno domet vsaj 300 kilometrov. Francozi so zmogljivost batereije skoraj podvojili, iz 22 na 41 kilovatnih ur. S subvencijo v višini 7500 evrov, ki jo mora odobriti Eko sklad, se lahko z zmoglivejšo različico renault Zoe odpeljete za 21.209 evrov, ker niti ni tako slabo (govorim o elektriki). Zdaj imate tudi možnost, da kupite avtomobil z baterijo, kar sicer ponuja vsa konkurenca, a to vozilo podraži za 8.500 evrov, kar pa trditev od prej močno spremeni.
Ko je Trebnje sto kilometrov od Ljubljane
1/33
Če kupujete električni avto iz ekoloških vzgibov, potem niti ne berite naprej, ampak ga kupite (tu sem se ugriznil v jezik), če pa razmišljate o znižanju stroškov pred ekologijo, potem pa ...
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Eno navadno sranje.
Pregrešno drag avto, potem te pa še dobro odirajo naprej. Ko se že veseliš cenejšega energenta, ti s tem vse priskutijo. Hvala, res. Električni avto bi moral biti 10x cenejši, tako pa je izenačen z največjimi onesnaževalci.
Elektrika še dolgo dolgo nebo zagotovila tega kar dosega dizel ali bencin.