Avto
13 ogledov

Tudi targa s svežo podobo

Targa je del družine 911 že od leta 1967. V novi preobleki ponuja 1,54 kvadratne Žurnal24 main
Porsche je po nedavni predstavitvi (evolucijsko) prenovljene serije 911 razkril še spremenjeno targo, katere glavna značilnost ostaja steklena streha.

Spremembe za prihodnje modelsko leto so podobne kot pri carreri – nekoliko drugačna je oblika svetil, LED tehnologija je uporabljena pri zadnjih in dnevnih lučeh. Glavne spremembe so prihranjene za prostor pod zadnjim pokrovom. Sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko PDK je na voljo kot opcija k ročnemu šeststopenjskemu menjalniku. PDK s hitrejšim prestavljanjem omogoča boljše zmogljivosti (0,2 sekunde hitreje pri pospeševanju 0–100 km/h) in nižjo porabo goriva.

Zmogljivejša agregata
Targo poganjata dva nova motorja z neposrednim vbrizgom goriva, v primerjavi s predhodnikoma povečata moč za osem odstotkov, porabo goriva zmanjšata za desetino, izpust CO2 pa za 13 odstotkov. V 911 targo 4 je vgrajen 3,6-litrski šestvaljni bokser, ki razvije največjo moč 254 kW (345 KM) in vozilo požene do najvišje hitrosti 283 km/h. Do prve stotice potrebuje 5,2 sekunde. Za model targa 4S je namenjen 3,8-litrski motor z največjo močjo 283 kW (385 KM). Končna hitrost je 296 km/h, od 0 do 100 km/h zadostujejo 4,9 sekunde.

Steklo nad glavami ostaja
Glede spremenjenega udobja v notranjosti velja omeniti Porsche Communication Managment 3.0 z zaslonom na dotik in poenostavljenim upravljanjem, ki ponuja povezanost z vsemi sodobnimi tehnološkimi napravami. Tukaj je seveda tudi bistvo targe – 1,54 kvadratnega metra steklene strehe, ki je sestavljena iz prednjega in zadnjega dela. V sedmih sekundah se sprednji del pospravi pod zadek avtomobila ter nad potniškimi glavami razkrije 0,45 kvadratnega metra veliko okno.

Kot je razvidno z oznak, bo nova targa na voljo le s štirikolesnim pogonom, pri čemer je dosedanjega, ki je deloval s pomočjo viskozne sklopke, zamenjal elektronsko uravnavani sistem Porsche traction Managment (PTM). Sistem med vožnjo v vsakem trenutku prek lamelne sklopke dodatno prenaša potrebni navor na sprednji par koles. Če imate na bančnem računu dobrih 111.000 evrov, kolikor stane model targa 4, ali nekaj čez 123.000, kolikor boste odšteli za targo 4S, lahko avtomobil pri slovenskem zastopniku že naročite, prve dobave se začnejo po 25. oktobru.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.