V primerjavi z doslej najmočnejšim modelom turbo črka S prinaša dodatnih 36 kW (50 KM) moči. 4,8-litrski osemvaljni biturbo tako sedaj razvije 404 kW (550 KM). Turbo S večjo moč od običajnega turba zagotavljata izpopolnjen sesalni sistem in optimiran krmilnik motorja. Poleg največje moči je za 50 Nm večji tudi največji navor, ki znaša 750 Nm in je na voljo v območju od 2250 do 4500 vrtljajev na minuto. Porsche cayenne turbo S od 0 do 100 km/h pospeši v 4,8 sekunde, največjo hitrost pa doseže pri 280 km/h. Poraba goriva kljub večji moči ostaja podobna kot pri šibkejši različici.
Opazen od daleč
Na zunaj je razpoznaven po 21-palčniih aluminijastih platiščih, lakiranih razširitvah
kolotekov in štirih športnih izpušnih ceveh iz litega aluminija. Mreža sprednjih odprtin za dovod
zraka je lakirana v barvi vozila. Zanj je izključno rezervirana vulkanska siva barva. Športni
terenec je serijsko opremljeno z zračnim vzmetenjem, uravnavanjem višine podvozja in nastavljanjem
odmika od tal vključno s sistemom Porsche Active Suspension Management (PASM), ki je – prav tako
serijsko – vgrajen v kombinaciji z aktivnim stabiliziranjem nagibanja Porsche Dynamic Chassis
Control (PDCC) in krmiljenjem servotronic, pri katerem se servo podpora prilagaja glede na hitrost
vožnje. Za zanesljivo zaustavljanje so na voljo keramične zavore. Premer zavornih kolutov na
sprednji premi je 410 mm, na zadnji pa 370 mm. Za zaviranje skrbijo 6-batna aluminijasta zavorna
sedla spredaj in 4-batna aluminijasta zavorna sedla zadaj.
Prestižna notranjost
Bogata je tudi serijska notranja oprema, ki med drugim vključuje športna sprednja sedeža,
zadnjo sedežno klop, oblikovano kot enojni sedeži, vstopne letve iz legiranega jekla z oznako
modela, ekskluzivno dvobarvno kombinacijo (črna/havanna in črna/jekleno siva) ter dvobarvni usnjen
volan s podloženim obročem. Serijsko vgrajena sta avdio sistem Bose s 14 zvočniki in nazivno močjo
410 W ter multimedijski sistem Porsche Communication Management z navigacijskim modulom s trdim
diskom in zaslonom na dotik. Za dodaten denar si lahko kupec med drugim omisli še glasovno
upravljanje navigacijskega sistema.
Prodaja hitrega terenca, ki bo seveda bolj poredko zapeljal z asfalta, se prične poleti. Cena osnovne izvedbe na slovenskem trgu bo 151.805 evrov.