Vsak peti prodajalec z novimi avtomobili v Nemčiji noče več sprejemati v račun rabljenih dizelskih modelov, poroča Handelsblatt.
Po zbranih podatkih združenja DAT 87 odstotkov prodajalcev lahko proda dizelsko vozilo le pod pogojem, da zanj ponudi velike popuste. 22 odstotkov pa jih v sistemu staro-za-novo ali staro-za-staro sploh noče več sprejeti v račun vozila, če ga poganja dizelski motor.
V povprečju stoji rabljen dizelski avto na parkirišču trgovca že 103 dneve, pri tem pa vsak dan v povprečju stane 28 evrov, poroča nemški poslovni časnik Handelsblat, ki vzroke za takšno krizo na nemškem trgu dizelskih vozil pripisuje Volkswagnovi aferi s ponarejenimi vrednostmi škodljivih emisij in z valom prepovedi vstopa starejših dizlov v središča številnih nemških mest.
Po zadnjih podatkih podjetja Ardi je delež dizelskih avtomobilov med letos prvič registriranimi v Sloveniji le še okoli 32 odstotkov, medtem ko je bilo pred izbruhom afere Dieselgate ta delež skoraj polovičen.
dezurni@zurnal24.si
Pa ni panike, vse na balkan. Jugovići še vedno na polno padajo na TDI.
Dizli onesnažujejo okolje od 10 (novi dizli) do 17 (ostali) krat bolj od bencinarjev, kar je plod testiranj v EU in ZDA. Da ni bolj čist dizel pa lahko pove že vonj, saj je tudi nafta manj predelana od bencina,… ...prikaži več zato je tudi cenejša.
Propaganda turbo kapitalistov. Kot da samo dizli onesnažujejo okolje...Malo bolj široko sliko poglejte