Čeprav je C1 na trgu že sedem let, ga je doletela le blaga prenova. Vizualno so ga spreminjali manj kot Renault twinga, medtem, ko so kia s picantom ali volkswagen z modelom up ter škoda s citigom, z zunanjim videzom prepričljivejši.
Kljub temu je prenova z diodnimi dnevnimi LED lučmi in novimi citroënovimi logotipi prinesla bolj prepoznaven pečat. Notranjost je živahna in prostorna. Uporabnih odlagalnih površin je veliko, pogrešali smo le predal pred sovoznikom, ki bi ga lahko zaprli in zaklenili. Vsi štirje sedeži ponujajo veliko prostora za noge in kolena, zadaj je za glavo premalo prostora, a je vstopanje v drugo vrsto zaradi dodatnih vrat lahkotno.
Cenen videz elementov
Za varnost poskrbljeno
Majhne mere mu omogočajo zelo dobro okretnost. K solidni vodljivosti pripomore nov krmilni mehanizem, a je velik volan moč pomikati zgolj po višini, ne pa tudi globini. Oprema exclusive, ki jo ne boste našli na ceniku, ponuja veliko varnosti. Testnik je imel šest zračnih blazin in serijski ESC, ki pa se ga ne da izklopiti. To zna povzročati težave neveščim voznikom pozimi, ko bo treba speljati na zasneženem klancu. C1 je na testih trčenj EuroNCAP sicer leta 2005 za varnost prejel štiri zvezdice.
Ena največjih slabosti je majhen prtljažni prostor, ki s 139 litri kar za 112 litrov zaostaja za tistim v upu in citigu. Prav zato boste morali večkrat podreti drugo sedežno vrsto in s tem prostor povečati na uporabnih 700 litrov. Boljša plat malega vozila je prenovljeni pogonski trivaljni bencinski stroj, ki s kombinacijo enega litra prostornine z najvišjo močjo 50 kilovatov in petstopenjskega ročnega menjalnika zmore veliko. Pospešek v mestu do 50 km/h povsem zadovolji, odlično pa se obnese tudi na odprti cesti, kjer lahko iz tretje v četrto prestavo sicer natančno odmerjenega petstopenjskega menjalnika pretikate šele pri 130 km/h, občutek stabilnosti pa ohranja tudi pri 150 km/h. Nekoliko moteč je v tem primeru zgolj hrup, ki ga ustvarja trivaljnik. Šeste prestave nismo pogrešali. Vzmetenje se z neravninami in luknjami spopada dovolj udobno, pretirano se v ovinkih tudi ne nagiba.
Poraba in cena solidni
Podatki o vozilu: Citroën C1 1.0i (exclusive)
Motor: bencinski, trivaljni
Prostornina: 998 ccm
Najvišja moč: 50 kW (68 KM) pri 6.000
Najvišji navor: 93 Nm pri 3.600 vrt./min.
Poraba na testu: 5,0 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 99 g CO2/km
Zmogljivosti: 157 km/h, pospešek 13,7 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 3.430 x 1.630 x 1.465, medosna razdalja 2.340
Prtljažnik: 139 litrov
Cena: 9.940 evrov (osnovni)/10.285 evrov (testni)