Leto 2014 je bilo za slovenski Nissan rekordno. Prodali so nekaj manj kot 2.000 vozil in se prebili na 9. mesto po prodaji. 3,7 odstotni tržni delež pomeni veter v jadra, a bo naloga v letu 2015 vse prej kot lahka, saj je edina prava novost pick-up navara.
Nissan želi v Evropi postati najbolj prodajana japonska znamka. Svoje uspehe gradi na kompaktnih športnih terencih, kot sta qashqai in juke, ki sta uspešna tudi pri nas.
Na teh omenjenih modelih temeljijo tudi prodajni načrti v letu 2015. Tržni delež nameravajo v Sloveniji povečati za 0,1 odstotne točke, kar pomeni, da je cilj ob rastočem trgu pri nas, prodati 2.350 vozil.
Kje je pulsar?
Pri Nissanu so na letni novinarski konferenci pred letom dni najavili prihod pulsarja v Slovenijo, s katerim ima japonska znamka v Evropi smele načrte. Nissanovega težko pričakovanega predstavnika v golfovem razredu Slovenci še ne bodo mogli kupiti, saj kot pravi Direktor Nissana v Sloveniji Matevž Rakar: "S strani evropskega Nissana nam niso mogli zagotoviti cene, ki bi bila na slovenskem trgu konkurenčna. Če se bodo zadeve spremenile, ga bomo vključili v našo prodajno mrežo.“ Enako velja za električni nissan leaf, ki je že štiri leta zapored najbolje prodajano električno vozilo v Evropi, a še vedno upajo, da bi ga lahko začeli pri nas prodajati še letos.