Avto
138 ogledov

Zaradi prihoda električnih vozil odpuščanja

BMW parkiranje BMW
Pri BMW bodo v bližini Münchna vzpostavil nov razvojni center za avtonomna vozila in tam zaposlili okoli 2000 ljudi. Za razliko od BMW pa so pri VOlkswagnu napovedali odpuščanja. Vzrok za to bodo elektirčna vozila, ki so sestavljena iz manj delov kot vozila s klasičnimi motorji na notranje zgorevanje.

"Začeti želimo sredi leta 2017," je glede svojih načrtov povedal koncern. Trenutno strokovnjaki BMW avtonomna vozila razvijajo v raziskovalnem in razvojem centru blizu centralne koncerna v Münchnu, v Garchingu in na nekaterih drugih lokacijah.

"Vse želimo združiti na enem mestu v neke vrste kampusu, kjer bi ustvarili številna nova delovna mesta," je pojasnil tiskovni predstavnik. Iskali bodo specialiste za informacijsko tehnologijo, razvijalce programske opreme in inženirje.

BMW želi samovozeče avtomobile na trgu predstaviti leta 2021. Potrebno tehniko razvija v partnerstvu z največjim svetovnim proizvajalcem čipov Intel ter izraelskim specialistom za robote Mobileye.

Investitor, ki naj bi zgradil prostore v münchenskem predmestju Haar in jih nato oddajal BMW, je že vložil prošnjo za gradbeno dovoljenje, vendar pa zelene luči trenutno še nima.

Volkswagen v odpuščanja

Za razliko od BMW pa bo prestrukturiranje Volkswagna terjalo številna delovna mesta. Član uprave nemškega Volkswagna, pristojen za kadre, Karlheinz Blessing je potrdil, da bo prestrukturiranje avtomobilskega proizvajalca terjalo na tisoče delovnih mest. "Ne gre za to, da bi ukinili nekaj sto delovnih mest," je dejal v pogovoru časnik Frankfurter Allgemeinen Zeitung (FAZ).

Volkswagen I. D. | Avtor: Volkswagen Volkswagen


Volkswagen si je, tudi pod pritiskom zaradi škandala z izpustnimi plini, zastavil visoke cilje na področju razvoja elektromobilnosti. V prihodnjih letih bo ta odločitev prizadela "petmestno število" delovnih mest po vsem svetu, je dejal Blessing. Volkswagen ima po vsem svetu več kot 610.000 zaposlenih, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Električna vozila manj zapletena

Prvi nadzornik Volkswagna Bernd Osterloh je že sredi oktobra za časnik Handelsblatt dejal, da računa na ukinitev številnih delovnih mest. "Lahko da jih bo 1500 na leto, ali 2500 - odvisno tudi od upokojevanja - in to v desetih letih," je dejal takrat. To pomeni, da bi lahko bilo ukinjenih 25.000 delovnih mest.

Blessing je za FAZ dejal, da vozila z elektromotorjem sestavlja manj delov kot vozila z motorjem z notranjim izgorevanjem. "Torej potrebujemo za izdelavo dolgoročno manj sodelavcev," je pojasnil. Do tega pa bi po njegovem prišlo tudi brez škandala, v katerem je največji evropski avtomobilski koncern goljufal na okoljskih testih dizelskih vozil.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.