Prvi moč zveze Renault - Nissan Carlos Ghosn je predstavil obsežen, 70 milijard evrov vreden strateški načrt razvoja znamk Renault, Mitsubishi, Dacia in Lada do leta 2022. Karizmatični Braziilec je govoril o številnih novih električnih modelih, s katerimi bodo sposobni pokriti 80 odstotkov trga električnin avtov, pa o intenzivno povezljivih avtomobilih, ki naj bi za zvezo pomenili eno glavnih konkurenčnih prednosti pred konkurenti.
Spregovoril je o pomenu naslednje generacije clia, ki bo prišel na trg leta 2019 (zelo verjetno tudi iz Revoza) in bo na voljo tudi kot električni avto ter z avtopilotom ... Ni se izognil niti dizelskim motorjem. Na to temo nekaj pove Ghosnova izjava, da bo že leta 2022 delež prodanih dizlov pri znamki Renault za polovico manjša v primerjavi z danes.
Ghosn je med drugim pojasnil, da bodo v bodoče iskali še tesnejše sinergije med znamkami ter tako zmanjševali stroške. Tako naj bi bilo 80 odstotkov avtomobilov znamk Renault, Dacia in Renault zgrajenih na istih skupnih platformah.
![Lada niva | Avtor: Lada](/media/img/0c/aa/c300e362fdbf4a073a14.jpeg)
Bo pa Dacia očitno v prihodnjih letih deležna številnih posodobitev. Med drugim naj bi na osnovi novega dusterja izdelala križanca C segmenta.
Znamka Lada je bila še 20 let nazaj ena najbolj razširjenih na slovenskih cestah, nato pa sta prodajo pri nas ustavili zastarelost in konkurenčnost ponudbe. Pred leti je v lastništvo ruskega proizvajalca Auto VAZ stopil Renault in začel s prenovo ponudbe.
Po statistiki podjetja Ardi se v Sloveniji po cestah danes vozi le še slabih 600 lad, od tega pa so bile lani štiri prvič registrirane v Sloveniji.
dezurni@zurnal24.si